ליאור נרקיס מודה: "אני זה שגרם למשבר"

הזמר מדבר על המשבר ביחסים עם אשתו ספיר

בסוף השבוע התראיין ליאור נרקיס ונשאל מי האשם המרכזי במשבר שהיה לו עם אשתו. הזמר לא הסתתר ולא התחבא, הוא הסביר כי את העניינים שלו ושל אשתו הם פותרים בבית אך עקב  האירועים האחרונים שהתנהלו בריש גלי ברשת בכל הקשור לטיב היחסים שלהם הוא התרצה ואמר: "טוב, אז במקרה הזה זה אני הוא האשם. הקטע של הסרת העוקב העצים את הכל. היה משבר, אבל זה הפך להיות ממש מגה משבר".

נרקיס סיפר כי לא חשב שזה יעורר כל כך הרבה הדים. הזמר הסביר כי הם למדו מהטעויות שעשו ובחרו להתגבר עליהן על פני פרידה ועכשיו, הוא מעיד שהכל כבר מאחוריהם: "זה עשה לנו טוב. התחברנו עוד יותר, והתאהבנו מחדש. כל המשבר הזה היינו יחד, ישנו אולי גב אל גב, אבל באותה המיטה".

אחרי שהסירו עוקב זה מזו והחזירו, נראה כי היחסים בין ליאור נרקיס לאשתו ספיר שוב היו במשבר. הזמר ואשתו שוב הסירו עוקב באינסטגרם ואף מחקו תמונות זוגיות משותפות. בזמנו היה גם מי שאישר כי אכן היו בעיות ביחסים. כזכור, באוגוסט האחרון החלו דיווחים על בעיות ביחסים כשהשניים הסירו אחד מהשנייה עוקב. מהר מאוד, חזרו לעקוב זה אחר זו וטענו כי מדובר בתקלה טכנית. הגולשים הבינו שיש בעיות ואז נרקיס אישר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן