לניקול ראידמן יש חבר חדש?

ניקול ראידמן חשפה תמונה עם בחור מסתורי – האם זאת עקיצה לאקס?

המעושרת העלתה תמונה לסטורי שלה בו היא נראית עם גבר מחובק –  האם זאת עקיצה למיכאל צרנוי שרק אמש דווח כי הוא נמצא במערכת יחסים חדשה? כידוע האקס של ראידמן חשף אמש את מערכת היחסים החדשה בחייו עם סוזי רובין, בת ה- 36 מתל אביב. אותה סוזי, סוזן או סוזנה אם תרצו נכנסה לנעליים הגדולות מאוד של ניקול ראידמן ותנסה למלא את החלל שנוצר בחייו של צ'רנוי מאז שהזוג חתך אחד מהשנייה.

ניקול לא חיכתה יותר מדי זמן וכבר העלתה תמונה עם גבר אחר. אחרי הפרשה הגדולה עם אקי אבני נראה שהיא לא מוכנה לשבת בשקט אלא שוב להסעיר את  הרשת עם תמונות שיביאו לרמזים עבים או שלא. בכל אופן את מיכאל זה לא אמור לעניין כי על פי הדיווח, הזוג הטרי הכיר באחת מחנויות הבגדים בכיכר המדינה והם יוצאים יחד כבר חודשיים. זאת האישה הראשונה בחייו של מיכאל מאז הוא וניקול נפרדו.

אחרי יותר מעשור ושני ילדים, במהלך חגיגות יום ההולדת שלה, קיבלה ראידמן הצעת נישואין מתוקשרת מצ'רנוי, אבל שלה אשר שודר באוקטובר, סיפרה שזו הייתה הצגה ושאם היה מציע לה בבית – הייתה מסרבת. מה היה לה לומר על המצב החדש? "אנחנו ביחסים מאוד טובים, כל אחד מאיתנו חי את החיים שלו. אני מאחלת לו למצוא את אהבת חייו בדיוק באותה מידה כמו שאני מאחלת לעצמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן