אילנית לוי מברכת את אלירז שדה

מרגשת את האינסטגרם: אילנית לוי מברכת את אלירז לכבוד יום הולדתו

אילנית לוי ריגשת את הרשת עם ברכת יום הולדת לאלירז שדה בעלה: "איש יקר שלי, חבר שלי, אהוב שלי, עולם שלי. היום שבו נולדת, זהו היום בו החליט הקב״ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך וגם אני לא. כמה אני אוהבת אותך, חיית עלבי מזל טוב יא צעיר". הברכה מגיעה ביום הולדתו של אלירז שדה שזכה לאחרונה לכותרות בעקבות הרצון שלו להיכנס לפוליטיקה אולי בעתיד. את אילנית זה פחות מעניין והיא שמחה לחגוג לו.

אז איך יחגגו השניים? טרם נקבע אבל תהיו בטוחים שאילנית תדאג לתעד את זה באינסטוש שלה. רק לאחרונה מנחת הטלוויזיה, הדוגמנית ומלכת היופי נבחרה כפרזנטורית של בית אופנה שם היא תחליף את הדוגמנית אסתי גינזבורג שכיכבה בקמפיינים של המותג העונות האחרונות. במסגרת ההסכם  היא תצטלם החל מקמפיין קיץ הקרוב ותקבל עבור השנה -350 אלף ₪. הקמפיין הראשון בכיכובה, יעלה בקרוב ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות ברשתות.

אילנית לוי בת ה-37, זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות מיס תבל אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה למגיש הטלוויזיה אלירז שדה, ויש לה שני ילדים מנישואיה הקודמים. יום ההולדת של אלירז בעלה הוא בהחלט דרך טובה לסיים את השבוע עבור המשפחה שלה. אולי בקרוב גם נשמע על ילד או ילדה…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן