המנהל לשעבר של נסרין קדרי מתקיף אותה

המנהל לשעבר חגי אוזן נגד נסרין: "לא אמרתי את המילה האחרונה, אני מחכה למטה"

אחרי שרוב הנגנים שעבדו עם נסרין בתקופה האחרונה, לרבות המנהל האישי שלה, הוחלפו באחרים. בחודשים האחרונים נשמעו קולות מסביבתה הקרובה של הזמרת שמדווחים על התנהלות בעייתית – אז מה קורה שם? חגי אוזן, המנהל האישי שלה התייחס לנושא כי במקרה שלו ושל ונסרין זה לא נגמר בחיבוק ונשיקה: "עוד חזון למועד, אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה. אני מה שנקרא בשכונה 'מחכה למטה.' סבלנות יש לי בכל שלב". אמר אוזן לאסי הג'וקר ב-104.5FM

כזכור, מהלך ההתפרקות היה מהיר. הכנר מיקי בן עטר עזב לנגן עם ליאור נרקיס, יובב אברהם עזב אף הוא והיום אפשר לראות אותו על הבמה עם יניב בן משיח ורינת בר. ברי הדרבוקיסט שהיה מקורב לקדרי עזב אף הוא וכיום הוא על הבמות כנגן מחליף אצל מאור אדרי וקובי פרץ, וגם נועם קריבין עזבה.

על הבמה של נסרין אפשר לראות על הקלידים את אבי גוטמן שהחליף את דן סמרא, את שימי גבריאלוב על התופים ויונתן גנפלד על הגיטרה. חגי אוזן כאמור גם כבר לא שם ויש לו בטן מלאה כך מסתבר על התקופה או יותר נכון על הדרך בה החליטה נסרין להפרד ממנו לאחרונה. ממשרד יחסי הציבור חגית נוביק סלומון  וירון כהן המייצגים את נסרין נמסר: "חגי אוזן הוא חבר והיה לו חלק חשוב בהתקדמות של נסרין בשנים האחרונות. נסרין מודה לו ומעריכה אותו על הדרך המשותפת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן