האקסית של יאיר נתניהו בדרך לאח הגדול

האם האקסית של יאיר נתניהו תככב בעונה הבאה של האח הגדול?

הפקת האח הגדול פנתה לאחרונה לסטפני חזניוק במטרה להכניס אותה לאח הגדול שיעלה בתחילת החודש הבא. כזכור, חזניוק הייתה הצמודה של יאיר נתניהו אבל מאז הפרידה היא בעלת חבר חדש. היא שלמה לה למטרה להכנס לבית הכי מפורסם במדינה, שנבנה ממש כעת בנווה אילן. חזניוק שקלה את העניין עם מקורביה ובימים האחרונים מנהלת משא ומתן עם ההפקה. האם זה יגמר בכניסה לבית?

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "הדיירים החדשים שיכנסו לבית האח הגדול ייחשפו בפרק השקת העונה החדשה שתעלה ב-1.1 ברשת 13". יהיה מענין לראות את התגובות של משפחת נתניהו כאשר יראו את חזניוק בתוך הבית. הדיירים לבטח ינסו להוציא מידע על אורח החיים של יאיר וכדומה והוא בהחלט צריך לדאוג, נראה שהטוויטר שלו יעבוד שעות נוספות בחודש הבא.

"האח הגדול" עתידה לעלות בתחילת ינואר ולמי ששכח נזכיר שחזניוק אמרה אחרי הפרידה המתוקשרת בינה לבנו של ראש הממשלה: "לא היה כל כך מגע או תשוקה אחרי הדייט הראשון. אני טסתי לחודש, היה לנו בעיקר קשר טלפוני, פחות מגע, פחות תשוקה. אני בן אדם קר ואז אמרתי – יופי, סוף סוף מישהו שלא מציק לי ושלא מקנא. אבל מצד שני. אני אישה ואני אוהבת מגע ואת תשומת הלב". יהיה מעניין לראות אותה בבית המפורסם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן