אבא של טילטיל יכנס לאח הגדול

יוסי אורפלי צפוי לככב בעונה הקרובה של האח שתעלה בחודש הבא

האם יוסי אורפלי, אביו של ליאור אורפלי (טילטיל) יכנס למשבצת המבוגר של בית האח הגדול או אולי אפילו ביחד עם טילטיל עצמו ויהיה "האבא של"? הולך להיות שם מעניין מאוד. מי שהספיק לשכוח, אנחנו נזכיר שיוסי אורפלי כבר הספיק לככב בטלוויזיה בתוכנית הקומית "ניפגש בלובי" אשר שודרה בערוץ כאן 11 ואולי משם תזהו את פניו.

בכל אופן, למרות שטילטיל הבן רק ביקר בבית האח הגדול בתפקיד אורח בעונה שעברה, אורפלי האב הולך להיות דייר מין השורה בעונה החדשה שתתחיל בחודש הבא. הוא לא מאוד מוכר, אבל יש לו בן מאוד מפורסם שביקר בעצמו בבית "האח הגדול", כמו גם על האי של "הישרדות". אחרי שגם עשה שמות במירוץ למיליון טילטיל לא עוצר, או יותר נכון האבא שלו הפעם.

זמן קצר לפני שעולה עונה חדשה של "האח הגדול" יש ספויילרים לגבי זהויות הדיירים שאמורים להיכנס לבית המפורסם, והיום נודע שאביו של טילטיל, יוסי אורפלי, הולך לככב בעונה הקרובה. השאלה המרכזית היא האם הליהוק של יוסי יחזיק מעמד, שלא כמו רן כרמי בוזגלו שהחליט בסוף לוותר על העניין לדבריו לטובת דברים חשובים יותר. עוד יכנסו לבית האח הגדול – מישל משייב דוגמנית בת 20 עם כ-70 אלף עוקבים באינסטגרם. הדייר השני הוא גיא איתן בן 30 מתל אביב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן