אלירז שדה התעמת עם מיקי רוזנטל

במהלך השידור של אופירה וברקו החל ויכוח שעלה לטונים גבוהים

חה"כ לשעבר מיקי רוזנטל לא אהב את הדברים שאמר לו אלירז שדה בשידור התכנית האחרונה של אופירה וברקו. כולם כבר כאמור יודעים עם איזו מפלגה מזוהה אלירז שדה, הליכוד למי ששכח. איש התקשורת אשר התגייס למען ביבי נתניהו, הפעם נתן את התחושה שאולי נראה אותו בכנסת הבאה כי כפי שתקראו מיד – הוא עושה זאת שוב. אולי לא כמו שחשבתם אבל הדברים שאמר לו רוזנטל על ביבי, הרגיזו אותו.

בסוף השבוע אלירז שדה הגיע לאולפן אופירה וברקו יחד עם חבר הכנסת לשעבר, מיקי רוזנטל, ודיבר על חקירות ראש הממשלה והאם הוא בדרך להיות חלק מהפוליטיקה. שדה אמר: "עוד אי אפשר לקרוא לי חבר כנסת. אני לא יודע אם אני בכיוון, זה תהליך. לא הכל שחור או לבן. אני צריך להיות יהודי זקן כדי שבאמת מישהו ירצה שאייצג אותו".

מיד לאחר מכן החלה שיחה על חקירות רוה"מ והטענה שהעלה רוזנטל לפיה נתניהו מנסה "להרוס את המוסדות שאמורים להחליט בעניינו ואת הממלכתיות הישראלית". הביאה למהומה. רוזנטל ביקר את אמות המוסר של נתניהו ואת העובדה שהוא מואשם בשוחד. אופירה וברקו ניסו להרגיע את המצב באופן מיידי על מנת שהראיון לא התפוצץ. למזלם שדה נשאל על הבחירות , הנושא הוחלף ואיכשהו השניים שרדו באולפן עד סוף האייטם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן