האם טהוניה רובל בהריון?

הדיירת לשעבר השיקה את הארוס הטרי שלה – שמועות צצו על הריון. האמנם?

טהוניה רובל בהריון? זאת השמועה שרצה בימים האחרונים בביצה המקומית. המעריצים החלו לחשוד שמדובר במשהו ממשי עקב האירוסים המהירים עם יניב בן משה אבל בפועל היא לא בהיריון, לפחות נכון לעכשיו. זוכת האח הגדול בת ה-31 הכירה לפני כשלושה חודשים אדריכל בשם יניב בן משה. ההיכרות ביניהם נעשתה ע"י הרב שלה, שהחליט לשדך בינה לבין יניב.

לאחרונה היא סיפרה מעט על הקשר החדש בחייה. הם הכירו רק לפני מספר שבועות אבל הם מאוהבים. טהוניה ויניב נמצאים בתהליך התחזקות וחזרה בתשובה, לכן השידוך נראה טוב במיוחד לאור העובדה שהם התארסו וכבר מתכננים חתונה. כזכור, טהוניה הייתה מאורסת בעבר למעצב השיער, מישל מרסיה. השניים היו זוג במשך תקופה ארוכה, על אף שמרסיה מבוגר ממנה, אך החתונה אף פעם לא יצאה לפועל והם החליטו לפרק את החבילה.

מאז זרמו הרבה מים בנהר ובתקופה האחרונה טהוניה לקחה צעד אחורה מאור הזרקורים והחליטה להתחזק ולחזור בתשובה, דבר שהיא סיפרה עליו כמה וכמה פעמים. מפתיע? לא ממש. טהוניה מסרה: "ידעתי מהדייט הראשון. מהשנייה הראשונה ידעתי שהוא יהיה בעלי. הכרנו דרך הרב שלי ואני יכולה להגיד שזכיתי. אני מחכה ומצפה להיות בהריון, הלוואי". אז כרגע טהוניה מכחישה שהיא מחכה לעולל אבל בקצב הזה נראה שבקרוב זה יקרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן