הקאמבק של חן טל: הפקת "האח הגדול" רודפת אחריה

הפקת האח הגדול רודפת אחרי חן טל ורוצה לראות אותה בעונה הקרובה בבית המצולם

האם חן טל היא הדיירת הראשונה ב-האח הגדול? גורמים בהפקת האח הגדול מספרים לפורטל עומרי חיון שההפקה רודפת אחרי כוכבת הרשת בין הראשונות בישראל. חן טל הכחישה את הפרטים וב1.1 נגלה אם היא תכנס לבית המפורסם. כזכור, טל עשתה שינוי בחייה כאשר הפסיקה להעלות תמונות חושפניות, התחתנה ונולד לה ילד שהיום כבר בן שלוש.

למי שהספיק לשכוח, אנו נזכיר שחן טל זכורה לכולם בעיקר בגלל הבלוג שלה כאן בפורטל עומרי חיון יחד עם פרובוקציות ותמונות שלא משאירות הרבה מקום לדימיון. חלפו כמה שנים והיום היא כבר נשואה ואמא לאילור בן השלוש. חן טל בת ה-31 קיבלה גם ערך חדש באתר ויקיפדיה, הערך מציג את חייה של חן טל, ולא חוסך בפרטים. לפני ארבע שנים וחצי היא התארסה לבן זוגה אלירן, ובאותו החודש עברה גם ניתוח שני להגדלת החזה. אולי בגלל זה האח הגדול רוצים אותה?

מי שינסה לאתר אותה היום ברשתות ימצא אותה מככבת באינסטוש שנראה אחרת לחלוטין מאז שהיא ילדה את בנה הבכור ולאחרונה היא נחשפה באומץ ודיברה על הדכאון אחרי הלידה שחוותה. בהפקת האח הגדול היו רוצים לראות דמות כמו חן טל שתדבר על ימי החשיפות והשינוי שעבר על חייה, בהחלט דמות שיכולה להוסיף הרבה לעונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן