חשד: מאמן כדורגל ביצע מעשים מגונים בנערה בת 14

פרשת מעשים מגונים חמורה בין מאמן כדורגל לנערה בת 14 בדרום

את שם המאמן, הקבוצה והנערה אנחנו מנועים מלפרסם כמובן עקב רגישות המקרה אבל מדובר בקטינה מתחת לגיל 14 שמשחקת כדורגל באחת הקבוצות של המאמן. לאחר שהשיחות נחשפו הוא נעצר והובל לחקירה במשטרת ישראל. לאחר המקרה הוא שוחרר בתנאים מגבילים והורחק מהעיר בה הוא מאמן. המשטרה העבירה את החומרים לפרקליטות זאת לאחר שסיימה את החקירה. כעת הכדור תרתי משמע נמצא בידיים של הפרקליטות שתחליט אם להגיש כתב אישום נגד המאמן.

בחקירת המשטרה עלה כי המאמן קיים עם הקטינה קשר מיני בחודשים האחרונים ולא רק איתה אלא עם עוד בנות מהקבוצה. הם שוחחו ברשתות החברתיות ואותן שיחות הגיעו לחוקרים. בהתכתבויות של המאמן והקטינה הם דיברו על מפגשים מיניים. באחת השיחות כתב המאמן לקטינה אחרי שהוא שלח תמונה של פינ: "הוא לא יפה ככה נכון?". הקטינה הגיבה: "זה זין יפה בכל מצב". המאמן ענה: "כיף לי, אני נמשך אלייך בטירוף. מה בא לך?".

עוד שיחה שדלפה הלכה כך: – הקטינה: "מי בבית?". המאמן: "אמא ואבא ואחי אבל הולכים לישון ב-10-11 כזה", הקטינה: "אמאלה שלא נעיר אותם", המאמן: "פעם שעברה לא הערנו", הקטינה: "חחחחח טוב", המאמן: "דווקא את מהשקטות לא צועקת", הקטינה: "חחחח בקטנה גונחת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן