הטירוף של טיק טוק – אייל גולן מצטרף

הזמר הלאומי הצטרף לטירוף הטיק טוק – צפו

אפליקציית טיק טוק, שמשתלטת בחודשים האחרונים על העולם, הגיעה גם לאייל גולן שפתח חשבון וכבר העלה סרטון משעשע במיוחד. אייל גולן הוא לא כמובן לא הסלב הראשון שנכנס לסבב הזה, זה החל עוד בפרק הבכורה של הכוכב הבא וצפוי ללוות את הקאסט עד לגמר בפברואר 2020, כל ביצועי "הכוכב הבא" יפורסמו גם בטיק טוק, ובכך תהפוך לתוכנית הטלוויזיה הראשונה שזוכה לעמוד רשמי באפליקציה.

מי שעדין מנותק אנחנו נסביר שטיק טוק, היא הפלטפורמה הכי חזקה היום לצילום סרטוני "ליפסינק", בשנים האחרונות האפליקציה נהיתה יותר ויותר פופולרית ומשכה אליה המון ילדים וכך יצרה כוכבי רשת מפורסמים. רק בסוכות האחרון יצאו בפעם הראשונה כוכבי ה- "טיק-טוק" הגדולים מהמסך למופע מרהיב וראשון מסוגו בארץ. שחקנים, זמרים ורקדנים על במה אחת שמחה במיוחד. סיפור המופע היה סביב הכוכב לאון שניידרובסקי, שהלך להגשים חלום ענק – להרים מופע טיק טוק ראשון בארץ.

האם אייל גולן גם ילך בדרך הזאת? זה היה רק עניין של זמן עד שתופעת הטיק טוק תצא ממסך הטלפון אל העולם, והנה זה קורה. אייל גולן הצטרף לחגיגה ועם זאת לאחרונה הוקמה להקת טיק טוק ראשונה מסוגה בישראל, וייתכן כי גם בעולם. להקת הבנות הזו קיבלה את השם להקת Tiktok וחברות בה חמש בנות: ליה ממן, רוני סורול, נועה עמבור, בייבי ג'ואל והקטנה שבחבורה, אן בן ציון. אולי במופע הבא נראה את אייל גולן גם שם?

והנה הטיק טוק הגיע גם אליי😉@eyalgolan10 מוזמנים לעקוב

Posted by ‎אייל גולן העמוד הרשמי‎ on Friday, 29 November 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן