שירי קופפרברג ודנית גרינברג מבלות

השתיים הגיעו לאירוע השקת בגדים של רומי ספקטור

פרודות, גרושות ורווקות נחשקות כמו שירי קופפרברג ודנית גרינברג הגיעו בסוף השבוע לאירוע השקת מותג האופנתי כדי לרכוש בגדים, לצאת עם שקית ובתוכה זוג מכנסיים או שניים וכמובן להחמיא באופן אישי לבעלים על העיצובים. הרי אין כמו בגדים חדשים בארון, ואת זה ניצלה לאחרונה כוכבת חתונה ממבט ראשון וגם הגרושה הטרייה של אליאב אוזן.

מי עוד היו? אושיית האינסטגרם רומי ספקטור, שהשיקה קולקצייה חדשה למותג שלה.איתה בילו גם כלות כמו שרונה מרלין, הזמרת ג'ולייטה, הנינג'ה ספיר פישלזון והדוגמנית עומר נודלמן שמלבד התייעצות זריזה לגבי הגזרה של הבגד השאירה את דנינו הצמוד שלה להמתין ליד הרכב. נראה שמאז שהתכנית תמה שרונה מרלין מעסיקה היטב את שירי קופפרברג, הרווקה הטרייה.

ודנית? היא עושה הפסקות מהחופשות בחו"ל בשביל למדוד עוד ג'ינס פגז אחרי שבשישי האחרון נרשם מפגש של הרווקות החדשות בתעשייה, ביניהן שירי קופפרברג ודנית גרינברג. נראה שהאחרונה כבר שכחה מאליאב מאחר ועל פי הדיווחים היא כבר חובקת זוגיות חדשה עם איש עסקים בן 34 העונה לשם מיכאל. דנית כרגע מכחישה את הפרטים אבל היא נראתה מאושרת מאד באירוע ההשקעה של ספקטור. אז מי דובר אמת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן