"אני לא אשכח את היום שהודיעו לי שאני חולה בסרטן"


איציק קלה מספר על ההתמודדות עם המחלת הסרטן

לפני כ-4 שנים התגלה אצל איציק קלה סרטן בגרון, מאז נעלם מהנוף המוזיקלי בישראל והחל לעבור טיפולים כימותרפיים קשים. עכשיו הוא מדבר: "אני לא אשכח את היום שהודיעו לי שאני חולה, הייתי כמה שעות לפני מופע ענק בירושלים, 1000 איש ממתינים לאיציק קלה ואני מפוחד ולא יכול לשיר. נסעתי לקבר שמואל הנביא שהוא היה מדבר עם בורא עולם ובקשתי ממנו שיהיה לי כוח לעלות לבמה, למרות האיסור המיידי שקיבלתי מהרופא שאמר שאסור לי אפילו לדבר".

קלה המשיך: "עליתי בערב לבמה ואפילו הנגנים לא ידעו על המצב, הופעתי, אנשים שמחים ורוקדים ואני עם הרבה כאב בלב והנשמה. למחרת נסעתי לקבל את הטיפול הראשון ומאז שלוש וחצי שנים לא שרתי. עברתי תקופה קשה עם המחלה שאני לא מסוגל להגיד את שמה. היה מרגש אותי לראות שעם ישראל מתפלל למעני, ורבנים גדולים. החיבוק שקיבלתי מהתעשייה ומהמעריצים חיזק אותי בתקופה הקשה בחיי, שרק המחשבה עליה עושה לי רע״.

בתקופה הזאת היו שמועות כי הוא מת ועל כך אמר: ״הבת שלי כאבה לראות את ההודעות האלה והגיבה וענתה לכל מי שכתב שזה שקר. אני לא כועס על האנשים שעשו זאת, כי הם לא עשו זאת מרוע, פשוט לפעמים שמועה מתגלגלת לא טוב. האמונה החזיקה אותי המון. לא שאלתי למה זה קרה לי, כל יום ברגעים הכי עצובים אמרתי לה׳ שאני מודה לו על הטוב שנתן לי וגם על הרע, וזה מה שחיזק אותי. לא האמנתי שאצליח לדבר, אבל האמנתי שה׳ שומע את התפילה שלי ושל עם ישראל וביקשתי ממנו לחזור ולשמח אנשים ותודה לאל שהוא קיבל את תפילתי".

על מצבו כיום: "היום אני מרגיש שאני בחלום, תודה לאל שנתן לי את הזכות לחזור לבמה, אין לי איך להסביר את מה שאני מרגיש. עליתי לבמה והסתכלתי על הקהל שעמד והריע לי, ופשוט התחלתי לבכות, לא יכולתי לשיר, עמדתי מול האנשים ובמשך 10 דקות בכיתי ביחד עם הקהל. המנהל שימח אותי כשהודיע לי שאזלו הכרטיסים גם למופע הזה, אז סיכמנו שגם בדצמבר אגיע שוב, ולשמחתי המופע בים המלח עם הפרויקט של רביבו גם סולד אאוט. מודה לה׳ ולמעריצים על האמון והאהבה שנותנים לי״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן