באמצע הצילומים: ליהיא גרינר עם צירים


רגע לפני שידור החלו צירים למגישה המפורסמת – מי גיבתה אותה?

ליהיא גרינר נמצאת בחודש התשיעי להריונה המתקדם. הבוקר היא קמה במטרה להגיש את התכנית שלה עם נעמה קסרי אבל החלה לחוש לחצים בבטן שלה. כאשר היא הגיעה לצילומים היא הבינה שמדובר בצירי לידה. למרות זאת היא החליטה לא להתפנות לבית החולים אלא להמשיך את הצילומים עם נעמה קסרי לתכנית שלהן 'סוגרות עשור'.

אחרי כמה רגעים היא הבינה שזה לא יכול להמשיך והחברה הטובה של השתיים, הדוגמנית וכוכבת 'הישרדות' שמחה גואטה הגיעה לגבות אותה. גרינר החליטה למרות הכל שהיא תצליח להעביר צילומים ושיתפה את העוקבים שלה בכאבים. היא צולמה כאשר היא מקפצת על כדור הפיזיו העוזר במהלך הצירים. גרינר סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות: "הצירים התחילו אבל הם ממש בקטנה, שמחה כאן לגיבוי. עוד מעט יש תכנית שצריך לצלם. אני לא יכולה לנסוע לבית חולים, אני לא מסוגלת לחשוב שמישהו אחר יעמוד במקומי לצד נעמה וינחה את התכנית".

גם נעמה קסרי דיווחה לייב מהנעשה ואמרה: "הגעתי לרשת וליהיא עם צירים, אמיתי, אני לא אומרת סתם, ליהיא עם צירים והיא לא מוכנה לוותר. היא רוצה לצלם ואז ללכת ללדת. שמחה (גואטה) פה בגיבוי, ושאלוהים יהיה איתנו". בסופו של דבר גרינר המשיכה את הצילומים עד הסוף ולא נסעה לבית החולים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן