אופירה אסייג ואייל גולן מציגים: סולחה!


מקורבים לשניים מנסים לגשר על היחסים שהפכו לקרים במיוחד לאחרונה

מקורבים לאייל גולן ואופירה אסייג דיווחו שיש סיכוי שאופירה ואייל ישאירו את הסכסוך מאחוריהם בזמן הקרוב. אולי זה בגלל שהסכסוך החריף ומכאן אין לאן לרדת ואולי כי הם התגעגעו זה לזו. בכל מקרה אנחנו יכולים לספר לכם שהניסיונות להשלים בין אייל לאופירה כבר החלו זאת למרות למרות חילופי הדברים הקשים בין אייל לאופירה בעבר, עושה רושם שיש כעת נקודת אור.

הגישוש הראשון היה כאשר אופירה אסייג העלתה סטורי בו היא פרסמה קטע מתוך התכנית "גולסטאריות", שם צולמה עם דניאל גרינברג לפני הסכסוך וכתבה: "היו ימים שכולנו אהבנו, הבנו וידענו להכיל". אגב, במקרה או שלא, גרינברג דניאל פרסמה את אותו הקטע בסטורי שלה ותייגה את אופירה אסייג, אתם מריחים סולחה? אנחנו כן.

בשעות האחרונות מקורבים דיווחו שיש רצון ממשי של הזוג לחזור ליחסים שהיו. בנושא נעשו כמה צעדים ראשונים ומה לגבי הצמד? אופירה ואייל לא הביעו התנגדות להמשיך הלאה  אבל הדברים מאוד רגישים. אופירה הגיבה: "ימים יגידו". כזכור, במהלך הפרימיירה של גולסטאריות נפגשו אופירה אסייג ואייל גולן. שתי הצילבות לא ממש החליפו מילים ובקושי מבטים אז אם הייתה ציפייה שסולחה תתרחש במקום ואופירה תחבק את דניאל ואייל אל מול הצלמים והכתבים שהגיעו לסקר את האירוע לא היו במקום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן