דורון מירן ובנו נפצעו בתאונה

הזמר היה מעורב בתאונת דרכים כאשר גם בנו נפגע

דורון מירן יצא אמש מהמסעדה שבה התארח לכבוד התכנית של אליקו ב91 FM ולצערו החגיגה נגמרה מהר מאד עם תאונת דרכים שהוא עבר. הכל החל כאשר התכנית הגיעה לסיומה והזמר סיים להשיק את הסינגל החדש שלו הגיבן מנוטרדם, הקהל הריע לו והכל היה נחמד אבל אחרי שסיים ערב מהנה הוא חזר לביתו בשעות הלילה הקטנות, אבל בדרך חזרה הביתה, עבר תאונת דרכים עם רכבו כאשר גם הילד שלו היה מעורב.

מה קרה שם? רכב נכנס בו וגרם לנזק. דורון מירן יצא רק עם מכות יבשות אבל למרות זאת הוא הובהל למיון בבית החולים איכילוב במצב קל. מירן ערך סדרת בדיקות וצילומים כשבסופם שוחרר לביתו עם המלצה למנוחה. הבן של לעומת זאת נפצע יותר קשה ונזקק לטיפול ארוך. דורון מירן אמר: "הבן שלי נפצע ואני עם כאבים".

אם תרצו או לא, דורון מירן הוא המודח שניצל את דקות התהילה בצורה הטובה ביותר. מירן השתתף באח הגדול כאשר הודח רביעי. לאחר הדחתו מבית האח הגדול הקליט עם בתו מירן דואט נוסף, "אלף כוכבים". בשנת 2015 הוציא להיט נוסף "יחלאולאו". לאחר מכן הוציא סינגל נוסף בדואט עם הזמר קובי שם טוב בשם "אצלנו בדירה", וכן מחרוזת להיטים מהעבר. בשנת 2018 הצטרף לתוכנית הדוקו ריאלטי היחידה, ואשתקד חזר מירן לעונה נוספת של גולסטאר שהתקיימה בברזיל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן