קובי מרימי התנשק עם גבר

רומן חדש? קובי מרימי השתתף בהצגה והתנשק עם גבר

קובי מרימי התייצב אמש על הבמה והפתיע את האורחים בקהל כשהתנשק עם גבר מול כולם. קובי יצא מהארון? ממש לא, מדובר בסך הכל בתפקיד בהצגה שבה הוא לוקח חלק במסגרת התפקיד שהוא מגלם. מרימי משחק בהצגה "אביב מתעורר" אשר עלתה בעבר בתיאטרון בית ליסין, והיא מספרת את סיפורם של חבורת צעירים שמתנסים בחוויות ראשוניות של התבגרות.

בעבר גילמו את התפקידים הגבריים הראשיים עידו רוזנברג ועידו ברטל, לצד נינט טייב, שזכתה גם היא בתוכנית הכישרונות מבית "כוכב נולד", בדיוק כמו מרימי. גם כוכבת הילדים והשחקנית עמית פרקש משחקת בהצגה והתנשקה על הבמה במסגרת התפקיד שהיא משחקת.

ומה עם מרימי? הואעובד בימים אלה גם על שיר חדש ועכשיו הוסיף תואר נוסף לתואר שלו זוכה 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2019'. הוא שיחק את תפקיד השחקן המרכזי הראשון שלו על במה. זה קרה בפרימיירה להצגה "אביב מתעורר" בתיאטרון הבימה.  מי עוד היו שם? רוני דלומי, רובי פורת שובל, וקולגות שהגיעו לפרגן כמו שני כהן, אוהד חיטמן, טל מוסרי ואשתו.  אחרי ההומור העצמי בפרסומת לבנק הפועלים, טוב שמרימי משיל מעליו עוד שכבה של כבדות וצועד עם ראש מורם ומיתרים רועמים לתוך החדר הצפוף של ההצגות. יש לו את הכריזמה, הנוכחות וכמובן את הקול כדי לככב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן