נסרין קדרי כובשת את היכל מנורה

בסוף ינואר זה יקרה והמופע שלה כמעט סולד אאוט

אחרי שכבשה את בימת קיסריה פעמיים ברציפות בהפרש של חודש והתקבלה בחיבוק אדיר מהקהל, מגיעה נסרין לראשונה להיכל מנורה מבטחים בתל אביב. נסרין היא מהזמרות האהובות בישראל, מהקולות האהובים והמרגשים אשר נכנסו לחיינו בשנים האחרונות, סוחפת אחריה קהל רב בזכות קולות יוצאי דופן ושירים מרגשים.

נסרין כבשה לבבות רבים בשנה האחרונה כמנטורית האהובה בתכנית "דה וויס". בהגשתה הייחודית, המחברת מזרח ומערב, פופ ישראלי עם מוסיקה ערבית אותנטית שורשית ובלדות קרובות ומרגשות, ממשיכה נסרין להטביע את חותמה בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית תוך שהיא סוחפת אחריה קהל רב ומחבק. רק בקיץ האחרון כבשה נסרין את בימת קיסריה פעמיים בהפרש של חודש, שני המופעים היו סולד אאוט כחודש לפני. היא סחפה אחריה את הקהל בחגיגה אדירה מלאה באהבה ובהומור.

ועכשיו, היא עולה שלב כי לראשונה בקריירה שלה היא תופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב עם על הרפרטואר האהוב שלה, הרכב נגנים מפואר ומושקע, מסכי ענק, תאורה אקוסטית והפתעות נוספות. הכרטיסים הולכים ואוזלים לקראת המופע הגול שיכלול את שיריה: "בנאדיק", "לומדת ללכת", "אלבי מעאק", "תאמרו לו", "אתה עושה לי טוב", "אל תלך", "חייאתי", "היינו שניים", "לובשת חיוך", "גורל אחד" ועוד רבים וטובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן