עדן ואביעד נפרדו? לא ממש


האם עדן ואביעד מהמירוץ למיליון בדרך לפרידה? עוד שמועה מופרכת

עושה רושם שאחרי תקופה ארוכה של שמועות, הצמד שהגיע למקום השישי בתוכנית ושנשוי כבר חמש שנים היה צפוי להפריד כוחות בקרוב ולהיפרד ככל הנראה. אך שוב מדובר רק בשמועות שלא מבוססות. לאחרונה שוב צצו שמועות על כך שעדן ואביעד מהמירוץ למיליון במשבר זוגי וכמו גל הפרידות הגדול שיש בביצה לאחרונה, הם גם בדרך להפרד אך לא כך הם פני הדברים.

כזכור, הכל החל אחרי שידורי המירוץ למיליון שהוציאו את אביעד בצורה מעליבה אל מול עדן. אבל למרות השמועות הם הוציאו הודעה בזמנו שהכל תקין אצלם. הזוג זכה למטח הכפשות כאשר במהלך משימה היו צריכים להתחרות בזוג אחר במשימת אכילה מבופה בבית מלון. אביעד נאלץ לאכול הרבה מאד אוכל אבל עדן לא תמכה בו. אם לא די בשמועות שרצות אז השניים גם אמרו בתעודת הזהות שלהם בפרק הראשון של התוכנית, כי אחרי התוכנית הם יהיו או עם ילד נוסף או על מדרגות הרבנות.

איך זה יגמר? על פי אנשים הקרובים לזוג הם היו במשבר ואף התחילו טיפול זוגי בניסיון לתת הזדמנות נוספת לנישואים שלהם לפני פירוק החבילה. להבנתנו שזה הצליח והם לא ייפרדו. בביצה מקווים שזה לא יגמר ברע אבל מקורבים לשניים מדווחים שהטיפולים הזוגיים הניבו הצלחה לעת עתה והפרידה לא ממש נמצאת מעבר לפינה.  יהיה מעניין לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן