ניקול ראידמן על אקי אבני: "איבדתי חבר"


המעושרת העלתה פוסט שכולו אכזבה על ההחלטה של אקי אבני

פרשת ניקול ראידמן ואקי אבני מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי שפרסמנו שהשחקן סרב להתראיין אלא אם יובטח לו שנושא ניקול ראידמן לא יעלה על הפרק, קיבלנו עכשיו את התגובה של ניקול ראידמן להחלטה שלו לנתק ממנה קשר:" גם השנה הבנתי מי החברים שלי ומאד הופתעתי לגלות שאלו שהיו הכי קרובים אליי היו פייק, ודווקא אנשים שבחיים לא חשבתי שיהיו שם בשבילי, הם כאן איתי, וזו מתנה הכי גדולה שזכיתי בה השנה".

לאחר מכן הוסיפה: "חבר זה לא מילה נרדפת ל'כשטוב לי יוצאים להרים', חבר זה אדם שמרגיש אותך, שמבין אותך, שאתה גם יכול להישען עליו כשאתה זקוק, זה שלעולם לא יפגע בך, שמבין מתי רע לך או אולי אם פגע – מתנצל. מגיע לתמוך ולא מתחבא מאחורי תירוצים או אילוצי החיים. חבר מעריך אותך ולא משנה מה יקרה ומי ינהל אותו, לעולם לא יוותר עליך בשביל שום דבר בעולם".

לסיכום כתבה: " אני חברה נאמנה טוטאלית ולא מצפה מאף אחד להחזיר לי כלום, אבל לא לפגוע ולברוח או לדרוס ולהמשיך. בין חברים אין תנאים. לאבד חבר זה כואב מאד, מאכזב, זו דקירה בלב הכי חזקה שיכולה להיות אבל אלו החיים". האכזבה של ניקול מההחלטה של אבי לנתק ממנה קשר ברורה לכל והיא החליטה להעלות את המצב שלה על הכתוב, ברשתות. מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן