ניקול ראידמן נגד אשתו של אקי אבני


בכלל לא היה לנו רומן ואני לא בהריון למה היא עושה דרמה?

רק לפני שבוע היו שמועות בתעשיה על הפלה צפויה של ניקול ראידמן, אשר לכאורה נכנסה להריון מאקי אבני. מקורבים למעושרת תהו האם ניקול ראידמן תבצע הפלה או שמא מדובר בעוד שמועה שהיא דאגה לשחרר לרשת? בכל אופן בקרבתו של אקי ניסו למצוא את המפיץ ולבוא איתו חשבון. אחרי הפוסט שהעלה אקי אבני ובו הוא הודיע באופן ברור שאין שום קשר זוגי בינו לבין ניקול  נראה שעוד אחד כזה עשוי לצאת בקרוב מהצד שלו.

ניקול ראידמן מצידה לא ממש הבינה מדוע יש משבר ביחסים בין אקי אבני לאשתו. אחרי כל השמועות על זוגיות והריון אשתו של אקי אבני דרשה ממנו להפסיק להסתובב עם ניקול ראידמן, בשיחות סגורות ביניהם דיווחו מקרובים זעמה עליו. המשבר שנוצר בין השניים לא ממש יורד מסדר היום של הביצה המקומית. ניקול ראידמן התייחסה לדברים ואמרה: ""בכלל לא היה לנו רומן ואני לא בהריון למה היא עושה דרמה?"

כזכור, רק לפני שבוע נפוצו שמועות ברשת ובקבוצות הפייסבוק על כך שניקול ראידמן נכנסה להריון במהלך הרומן שהיה לה עם אקי אבני. אשתו של אקי אבני לא אהבה את העובדה שבעלה מופיע בקליפים עם ראידמן כאשר שניהם בסצינות אינטימיות, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, בטח אחרי השמועות הרבות שקישרו בין ראידמן לאקי אבני. בכל אופן נראה שהפרשה בדרך לסיום עם האימרה הזאת של ראידמן, אשר מכחישה את הדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן