אשתו של אקי אבני דרשה שלא יסתובב יותר עם ניקול ראידמן

תעשה הפלה? אשתו של אקי אבני דרשה ממנו להפסיק להסתובב עם ניקול ראידמן

אחרי כל השמועות על זוגיות והריון אשתו של אקי אבני דרשה ממנו להפסיק להסתובב עם ניקול ראידמן, בשיחות סגורות ביניהם דיווחו מקרובים שהיא 'נתנה לו בראש' ואמרה ש'נמאס לה מכל הבלאגן'. המשבר שנוצר בין השניים לא ממש יורד מסדר היום של הביצה המקומית.  כזכור, רק לפני שבוע נפוצו שמועות ברשת ובקבוצות הפייסבוק על כך שניקול ראידמן נכנסה להריון במהלך הרומן שהיה לה עם אקי אבני.

בלי קשר לכך, ניקול אבני מילר לא אהבה את העובדה שבעלה מופיע בקליפים עם ראידמן כאשר שניהם בסצינות אינטימיות, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, בטח אחרי השמועות הרבות שקישרו בין ראידמן לאקי אבני. בעקבות הצילומים הללו לפורטל עמרי חיון נודע על משבר בין בני הזוג שעלה לרמות חדשות עם שיחה נוקבת שערכה אשתו של אבני עימו, בכל הקשור לשמועות הרבות שנפוצו.

אקי אבני וראידמן מכחישים את הנושא מכל וכל ובקרבתו של אבני שוב התעורר זעם על השמועות הלא מבוססות שפוגעות בחיי המשפחה שלו ומביאות לעצבים מאשתו על ניקול. השמועות על הרומן שלו עם ניקול יצאו לפני כחודשיים לאוויר בתמונה אינטימית שהיא פרסמה, רגע אחרי הפרידה מצ'רנוי.  האם המשבר הזה יגיע לסיומו או שמא יחריף במהלך החג? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן