מה קרה כשאשתו של אקי אבני נתקלה בניקול ראידמן?


בהשקה שנערכה לאחרונה אשתו של אקי התעלמה מניקול ראידמן

מאחורי הקלעים של השקת שלושת הקליפים החדשים של הזמרת העולה ניקול ראידמן לא היה כל כך חגיגי. אשתו של אקי אבני, ניקול מילר–אבני, הגיע להשקה הגדולה עם בעלה והילדים אך החליטה להתעלם מנוכחותה של ניקול ראידמן. מקורבים לצילבות דיווחו כי היה כעס גדול של אשת אבני על מעלליה של ראידמן. מה בדיוק הרגיז אותה אתם שואלים?

בבקשה: ניקול אבני מילר לא אהבה את העובדה שבעלה מופיע בקליפים עם ראידמן כאשר שניהם בסצינות אינטימיות, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, בטח אחרי השמועות הרבות שקישרו בין ראידמן לאקי אבני. כידוע, ניקול ראידמן השיקה פרוייקט חדש שגם אקי אבני צפוי נטל בו חלק. זה לא אומר כמובן שהם בקשר זוגי, בטח ובטח אחרי הפוסט שהעלה אקי אבני ובו הוא הודיע באופן ברור שאין שום קשר זוגי בינו לבין ניקול.

בין היתר הוא כתב: "דשדושי השמועות תפסו מקום מרכזי בכל כלי התקשורת. מעולם לא הגבתי, אך כעת מדובר כבר במעגל גדול של אנשים, משפחות, ילדים, אשתי. זה לא משחק, זה לא תכנית טלוויזיה, השמועות יכולות להתגלגל למקומות לא ראויים". בכל אופן במהלך ההשקעה מילר אבני לא אמרה לראידמן שלום זאת למרות שבמהלך תקופת הפקת הפרויקט היא ביקרה בביתה וילדיהם מתחנכים באותו גן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן