ניקול ראידמן בוכה בשידור וחושפת הכל


"אני חיה 11 שנה בגיהנום מלא" אמרה המעושרת על הפרידה מבן זוגה

ניקול ראידמן מדברת על החיים שעברה בשנים האחרונות עם מיכאל צ'רנוי. למרות שהיא ממשיכה להגיע להשקות וכדומה , מתחת לפני השטח קיימת מרירות ואכזבה, עכשיו היא חושפת הכל: "כולם חושבים שבגלל שאני עם אוליגרך אני חיה כמו מלכה אבל האמת היא שאני חיה 11 שנה בגיהנום מלא. שילמתי מחיר מאוד כבד בשביל הזוגיות הזאת. חוץ מילדים, לא קיבלתי כלום".

כזכור, בעלה עזב את הבית לפני חודשיים אחרי שהיא החליטה לסיים את מערכת היחסים ביניהם: "זה היה משחק מחושב. הוא מכיר אותי וידע שלא אעשה בושות לו, לעצמי ולילדים. אם הוא היה עושה את זה בבית לא הייתי שמה את זה על היד. את מחכה ליום שבו הבן אדם יתן לך את הכבוד הראוי ויכיר בך כחלק השני שלו, אז לא, הגודל לא קובע ולא היהלום. מה שקובע זה היחסים".

" אותי אי אפשר לקנות ביהלום 23 קראט"  הוסיפה ניקול וסיכמה: "לכולם מגיע להיות מאושרים ולא ב-ע' ואני מאחלת לעצמי להיות מאושרת, כי זה מה שלא חוויתי. חוויתי אושר בתור אמא, בתור אשת עסקים. חוויתי אושר מההצלחות שלי, התחזקתי מהכישלונות שלי, אבל מעולם לא הרגשתי אישה מאושרת. לא חוויתי מה זה להיות אישה מאושרת". נשמע תמוה הדברים שלה לאור העובדה שהיא נהנתה מחיי עושר בלתי מוגבלים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן