תלד בכלא? כתב אישום נגד ליהיא גרינר


פרשת העלבת השוטר: הכוכבת ממשיכה להסתבך

משטרת ישראל החליטה שלא לוותר לליהיא גרינר ופתחה נגדה בחקירה משטרתית, שבהמשך הפכה לכתב אישום. נראה שהבלאגן של ליהיא גרינר ממשיך לצבור תאוצה והבוקר הכוכבת גילתה שכתב אישום יוגש נגדה. כל זה קורה לאחר שלפני חודש וחצי היא התייצבה בתחנת המשטרה בכפר סבא עם עורך דינה, יומיים לאחר שיצרו עמה קשר וזימנו אותה לחקירה. גרינר כזכור, אחזה בזמן הנהיגה בטלפון נייד וקיבלה דו"ח של 1000 שקלים ולא מעט נקודות.

לאחר מכן גרינר העלתה סדרת סרטונים בהם העליבה את השוטר וכינתה אותו "תימני קטן ומסריח שדומה לתחת שלי". לטענתה היא אמנם מחקה אותם כעבור כמה דקות ספורות, אך זה היה מאוחר מדי. הכוכבת גילתה כי התיק בעניינה הועבר ליחידה להסדרים מותנים במשטרת ישראל ואלו הכינו טיוטת כתב אישום שיוגש לבית המשפט במידה שהצדדים לא יגיעו להסדר. עורך דינה של גרינר החליט לא לשבת בשקט.

בעקבות ההחלטה הוא הוציא בקשה למשטרת ישראל, ע"פ חוק חופש המידע, לקבלת מידע בדבר התלונות שהוגשו בחמשת השנים האחרונות בגין עבירת העלבת עובד ציבור ומה עלה בגורלן. פגישה בין הצדדים תתקיים בקרוב ורק לאחר מכן יוחלט מה העונש שליהיא תקבל. על הנייר הצדדים צפויים להגיע לעסקת טיעון שתסתיים בהתנצלות פומבית ועוד כמה מזומנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן