"האח הגדול 10" – כדורגלן בדרך לעונה החדשה של הריאליטי


עמרי קנדה, כדורגלן העבר, קיבל פנייה להשתתף בעונה הבאה של הריאליטי

הפקת האח הגדול נמצאת בימים אלו בתקופה של ליהוק מתמודדים חדשים לתכנית האח הגדול שתחל ב2020. מי שזכה לקבל התענינות מצד גורמים שם הוא לא אחר מאשר הכדורגלן לשעבר עומרי קנדה. מי ששכח, גם לפני שנה הגיע קנדה לאודישנים לאח הגדול אך לבסוף לא עבר את השלבים המתקדמים. הפעם יקווה הבועט שהמזל יהיה לצידו והוא יזכה להיכנס לדירה המפורסמת בישראל.

השחקן עצמו סרב להגיב לדברים. קנדה כזכור השתתף בעונת גולסטאר מקסיקו אלא שבמהלך הצילומים לקה בליבו התאשפז בבית החולים המקומי ועזב את הריאליטי. זה קרה במהלך אחד ממשחקי הכדורגל במסגרת התוכנית, אז סבל קנדה מלחץ בחזה, ולאחר שהתברר מצבו הוא עבר התערבות כירורגית. לאחריה הוא נשאר להשגחה בבית החולים.

בחייו האישיים הוא היה נשוי והתגרש בנובמבר 2016 מאשתו מילי שליו ואם בתו איימי. מספר חודשים לאחר מכן פצח בזוגיות חדשה שמסתבר שרדה לאורך שנה שלמה, אותה הצליח להשאיר מחוץ למדורי הבידור. קנדה זכור בעיקר מהקדנציה המוצלחת שלו בהפועל תל-אביב של אלי גוטמן, שיחק בעבר גם במכבי נתניה ובהפועל ירושלים. כמו כן במהלך הקריירה הוא לבש גם את המדים של הפועל פתח תקווה, הפועל רעננה, אסטרה ג'יורג'יו הרומנית והפועל חיפה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן