גילי כהן מגיב לתביעה של אופירה


"אם יורים עלי טיל אני יורה חזרה עשרה"

גילי כהן שיצא נגד אופירה אסייג  עם סרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו לא מתחרט אבל מבקש עזרה מהציבור. כזכור, נהג המשאית יצא נגד אופירה, שלדבריו הביאה את אייל גולן לראיון בזוי מאד. בסרטון הוא אמר לה: "אני נגעל ממך, אם עד היום ים המלח היה המקום הכי נמוך בעולם, מאתמול רשמית התוכנית של אופירה וברקוביץ' זה המקום הכי נמוך בעולם". אופירה הודיעה שהיא תתבע את כהן.

עכשיו הוא מגיב על ההחלטה של אופירה לתבוע אותו: "מה אני אעשה אם היא תתבע אותי. אם יורים עלי טיל אני יורה חזרה עשרה. אופירה פקה פקה. כשאתה אומר את האמת זה מה שקורה. בלי צחוק, ירדתי נמוך. היתי צריך להגיד דברים בצורה יותר עדינה. אמרתי שבעלה בגד באופירה. אם היתי חוזר אחורה לא היתי מגיב ככה. הרגיז אותי שהיא הציפה את החיים האישיים של אייל גולן".

לסיכום אמר: "הראיון שעלה היה הכי מזעזע שהיה אי פעם. היא השתלחה בחבר שלה, האייטם הזה היה בית שימוש. היא טמנה לו מלכודת דבש. הביאה אותו לאולפן ונכנסה בו". כזכור, אסייג לא נשארה אדישה לסרטון, שגרף יותר מ-400 אלף צפיות וכבר פנתה לעורכי הדין שלה על מנת לבדוק את האפשרות לתבוע את כהן על הסרטון. בימים הקרובים נדע אם כהן הולך להצטער על הסרטון הזה או שלא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן