דניאל גרינברג עונה להתקפות נגדה: "ילדה בת 25 באה ועשתה שינוי באייל גולן"


ארוסתו של אייל גולן מגיבה להאשמות על כישופים, תככים והחיים החדשים עם הזמר

דניאל גרינברג מאושרת בתקופה האחרונה, הדוגמנית לא נותנת לגל השמועות על כישופים, עוקבים ורכילויות להשפיע לה על החיים האישיים ונראה שהיא מצליחה לנתב את השליליות לדברים אחרים, שמחים יותר מבחינתה. היא לא נותנת לאותם מקורבים לאייל גולן להרוס לה את מצב הרוח, לא לאלה שמאשימים אותה בנתק של הזמר מאמא שלו רונית ולבטח לא לוקחת ברצינות את הדיווחים כל כישוף שהטילה על הזמר.

תחילה דניאל התייחסה להאשמות: "אולי ההתחממות הגלובלית גם באשמתי? בסופו של דבר הכל נגמר ומתחיל בדניאל. אני לא מתרגשת מהדברים הלה שאומרים, זה כ"כ פשוט להפיל הכל על בת הזוג ולומר היא ככה והיא גרמה לזה לריחוק, לפה ולשם, במקום שניה להסתכל על זה בצורה שאולי הילדה הזאת בת 25 באה ועשתה שינוי לבן אדם. אני הכנסתי לו יותר את הענין של הבית, המשפחה ופחות הבילויים".

גרינברג המשיכה: "מבחוץ אני נראית הכי חיה את עולם הזוהר ואוהבת את הפרסום, אבל יש לי פעמים שאני אומרת לאייל 'מאמי תלך לבד, פחות בא לי עכשיו את הרעש, את האנשים ואת התקשורת'. לפעמים בא לי לחזור להיות דניאל האנונימית שאף אחד לא מכיר. על  התגובות הארסיות ברשת לתמונות שהיא מעלה אמרה: "גברים לא כותבים לי דברים רעים באינסטגרם, זה לרוב בחורות ואפשר להבין את הסיבה לכך – קנאה. לא צריך להיות חכם גדול. כשאני רואה מישהי מגיבה לי פתאום 'איזה מכוערת' או משהו כזה, אני נכנסת לבדוק ואומרת 'רגע, מ את שתשפטי אותי? בואי נראה דקה, אוי… הבנתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן