מריה דומרק בהלם: רועי קורנבלום חושף את הפטיש שלו


רועי קורנבלום חושף את הפטיש שלו ומפתיע את זוגתו מריה דומרק

רועי קורנבלום ומריה דומרק הגיעו להשקת אופנה על מנת להחזיר את עצמם לתודעה אחרי התקופה הפחות טובה שהם חוו. בתקופה האחרונה השניים מנהלים מערכת יחסים מרגשת בת עשרה חודשים, אך ברקע תמיד ישנן התגובות הקשות שהיא מקבלת מגולשים, שהובילו אותה למשבר. מקורבים בזמנו סיפרו שהיא מטופלת על ידי פסיכולוג ועם רועי התומך שלה. בכל מקרה רועי התפנה לדבר על דברים אחרים בהשקה אליה הגיעו הצמד.

רועי קורנבלום דיבר על ההשקה תחילה: "כשאתה בן זוג של דוגמנית אתה עושה טיפולי פנים ודואג לליף סטייל ואופנה זה חלק מהעסק. מעולם לא עשיתי טיפול פנים ואני מקווה שלא צריך. אצלי הפטיש נגמר בכפות רגליים, דמיינו כפות רגלים ופטיש". מיד כאן אמרה מריה: "הוא מחרטט". רועי הגיב: "אני מנשק לך את הכפות הרגליים". מריה:" פעם בחודש הוא מנשק לי את הבוהן. אני מאד הופתעת לראות את הפוסט הזה שלו בנושא".

כזכור, רועי ומריה הכירו בבית "האח", אך מכיוון שלאחרונה חיכה בחוץ בן זוג, הקפידו לשמור על מרחק אפלטוני ולהיאחז בגזרת הידידים. עם זאת, קשה היה להתעלם מהכימיה שנוצרה בין השניים, ועם יציאתם מהבית דומרק בחרה להיפרד מהחבר, מה שנתן את האור הירוק לזוגיות בינה לבין קורנבלום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן