גילי כהן נכנס באופירה אסייג: "מפוצצצת בסילקון"

אחרי המופע של אופירה בסוף השבוע – גילי כהן לא יכול היה לשתוק ויצא בטירוף על המגישה

מפורסמי הביצה המקומית לא יכלו להישאר אדישים למתקפה של אופירה אסייג על אייל גולן בסוף השבוע בתכנית שלה עם ברקו. מי שבלט מעל כולם בתגובה שלו נגד המגישה היה מתמודד האח הגדול לשעבר, גילי כהן, אוהד בני יהודה שסחף אחריו עדת מעריצים עם הסרטונים שלו מהמשאית. בכל אופן, את מה שהיה לו לומר לאופירה הוא לא שמר בבטן והחליט להכנס בה עם מילים קשות ביותר. צפו ותשפטו – האם הוא לא הגזים?

כהן פתח את דבריו: "אופירה זה לא סוד שאני לא סובל אותך. את האישה הכי עלובה הכי מגעילה, הכי רעה, הכי רדודה ומעל הכל הכי קנאית. מופע אימים כזה לא היה מאז ומעולם בטלוויזיה. גררת את אייל ברקוביץ ואייל גולן לגועל שלך. ערב שישי הזמנת את אייל גולן, חבר שלך, לעשות סולחה. הפכת את זה למסע הכפשות, ללכלוך מתחת לחגורה".

זה לא נגמר כאן: "לאייל יש כבוד, אני בטוח שאת החושבים שלו הוא עשה אחרי התוכנית. איזו בושה, להגיד לו שכולם שונאים את החברה שלו. לא מספיק האייטם רדוד, שאת מביאה אותו על זה שהוריד לך עוקב, את פוגעת בארוסה שלו? לאן את יורדת? מה את מזלזלת בחברים של אייל גולן איתי לוי נסרין, למה מי את בכלל? מה יש בסטורי שלך? סיר מספר אחד שקשוקה, סיר מספר שתיים מג'דרה? אתמול אני רעדתי בבית מעצבים".

כהן המשיך לרתוח והטורים שלו עלו ככל שהסרטון התקדם: "המוח שלך עובד עקום מרוב הסיליקון שתקוע לך בפנים. אם הייתי במקום אייל גולן זה היה נגמר אחרת. הייתי הופך את השולחן על הפנים שלך וכל הסיליקון היה נשפך. מנפנפת לאנשים במה שעשית בשבילם, אני בטוח שהם עשו פי אלף בשבילך, לקקנית, חולת כסף. התביישתי אתמול בשביל כל עם ישראל שאנחנו יושבים בערב שישי ורואים את הבית שימוש הזה, אייטם רדוד ומגעיל". האם נזכה לראות תגובה מאופירה למטווח המטורף הזה של גילי?!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן