שני גולדשטיין מדברת על התעללות ואנורקסיה


יוצאת האח הגדול מדברת על הימים הקשה שעברו עליה כנערה "הייתה התארגנות לאונס קבוצתי עלי"

שני גולדשטיין מספרת על שנות ההתעללות הקשות שעברה בתיכון, על השקיעה באנורקסיה ועל אמה שלא תמיד הייתה שם בשבילה. הבחורה שרק לאחרונה נפרדה מבת הזוג שלה, מנסה לצאת לדרך חדשה וחושפת את הימים הקשים שעברו עליה כנערה, אם זה חרם בכיתה, החשש מאונס, ההפסקה מאוכל, החששות, ההטרדות ומה לא?

עכשיו היא מדברת על הימים הקשים בגלוי: "הייתה התארגנות לאונס קבוצתי עליי שלא התקיים. אחד הבנים שהיו שותפים לזה היה היחיד שהבין שזה לא בסדר והוא החביא אותי בשירותים בחדר שלו. לא סיפרתי לאף אחד אחר כך, מה זה היה עוזר? גרמו לי להרגיש שאף אחד לא מאמין לי, גרמו לי להבין שאין לי במה להילחם. אמרתי לעצמי בתור ילדה שאם רק לי זה קרה, כנראה שיש סיבה, זה איזשהו עונש שמגיע לי לקבל. בתקופת בית הספר עברתי התעללות מאוד קשה, יומיומית, שהגיעה לקצה בטיול אחרי בית הספר לאילת".

על מה שנשאר מאז אמרה: "מהילדה הזאת לא נשאר בתוכי כלום, היא מתה. היא מתה כי הרגו אותה כבר אז, ואז היא מתה פעם שנייה כי קברתי אותה עם הדבר הזה. הפכתי להיות הפרסונה הזאת שאף אחד לא ישתיק יותר, אני מבינה שקשה סביביתית וחברתית לקבל את זה". על החרם: "הבנות מחליטות 'אנחנו לא רוצות להות חברות שלך' ועושות עליי חרם. הן צחקו עליי, השפילו אותי, פעם אחת הדביקו לי מסטיק בשיער והייתי צריכה לגזור אותו. אם בא לך להוציא עצבים יש לך שק חבטות בחינם, לבריונים הייתי מתנה. אני זוכרת שהמורה אספה את הבנות ואמרה: 'עכשיו אתן הופכות מילדות לנערות'. סיפרתי מה שעשו לי ורציתי לשאול אם זה לגיטימי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן