נתפסו מתחרמנים? ניקול ראידמן ואקי אבני ביחד?


הפרודה הטרייה והמגיש מציגים תמונה פוטוגנית במיוחד

ניקול ראידמן העלתה תמונה לרשתות בה היא נצפית צמודה מאד ובאופן מיני לאקי אבני על יאכטה בים הכחול.  תחת התמונה היא כתבה "איפה שיש אהבה יש חיים". הצילום הנועז הזה אמנם לא ממש מאשר את השמועות על רומן משותף שלה ושל המגיש אבל מה שעומד מאחוריו הוא טיזר להפקה שהם עושים בשיתוף פעולה. ככה או ככה ניקול ראידמן יודעת את העבודה ואיך להעלות את המודעות לפרסום האישי שלה בתקופה הזאת.

בקרוב מאד היא תשיק פרוייקט חדש שגם אקי אבני צפוי ליטול בו חלק. זה לא אומר כמובן שהם בקשר זוגי, בטח ובטח אחרי הפוסט שהעלה אקי אבני ובו הוא הודיע באופן ברור שאין שום קשר זוגי בינו לבין ניקול. "דשדושי השמועות תפסו מקום מרכזי בכל כלי התקשורת. מעולם לא הגבתי, אך כעת מדובר כבר במעגל גדול של אנשים, משפחות, ילדים, אשתי. זה לא משחק, זה לא תכנית טלוויזיה, השמועות יכולות להתגלגל למקומות לא ראויים. האמירות המיותרות לא עושות חסד עם אף אחד. בין ניקול ראידמן לביני אין יחסים רומנטיים" הוא כתב בין היתר.

הקשר בין המעושרת ניקול ראידמן ובן זוגה מיכאל צ'רנוי הגיע לסיומו במפתיע. השניים נפרדו אחרי יותר מעשור של זוגיות ומיד אחרי הפרידה הזאת צצו שמועות שהסיבה לפרידה קשורה בעובדה כי ראידמן ניהלה רומן עם אקי אבני. היא לא הכחישה את הנושא והעלתה סרטון מהסלון הביתי שלה בו אקי אבני מבלה עם מיכאל ואיתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן