ראיון בלעדי עם ענבל אור: "זאת לא אני בסרטון העירום"


היום (רביעי) הוגש נגד ענבל אור כתב אישום על 15 אישומים! תפסנו אותה לראיון בלעדי לפורטל עומרי חיון על הפרשה המדוברת, סרטון העירום שלה וגם על התקרבות לדת.

כתב האישום – שהוגש חרף מצבה הנפשי הקשה לכאורה של אור – כולל 15 אישומים בגין עבירות על חוק המע"מ ופקודת מס הכנסה, עבירות מרמה בנסיבות מחמירות כלפי לקוחות וכלפי מנהל סניף בנק וכן עבירות על חוק הגנת הצרכן. תפסנו אותה היום לראיון בלעדי.

מה שלומך ענבל? איך את שורדת אחרי כל מה שעברת?
"שלומי מעולה תודה לאל . שרדתי כמו לביאה חזקה, אני אישה חזקה שלא מוותרת על האמת שלה ורואה רק את הניצחון מול העניים."

מה עם הילדים? האם הם אצלך או שהמדינה עדין מחזיקה בהם?
"הילדים בטוב ברוך השם, המדינה מעולם לא החזיקה לי ביילדי רק כחלק מהאסטרטגיה שלהם ע"מ להחליש אותי, הם ניסו להרחיק אותם ממני לתקופה, נלחמתי כמו שרק לביאה יודעת להילחם על גוריה, ושלושת בנותיי חזרו להיות יחד איתי במשמורת משותפת."

שמענו שאת מתקרבת לדת- את שומרת שבת ומתלבשת אחרת?
"הכן כן התחזקתי מאוד בדת, חזרתי בתשובה, לומדת את כל ההלכות, שומרת שבת באופן מלא מתפללת המון בעיקר על עם ישראל, מתלבשת בצניעות, וכל זה קרה לי בעקבות מוות קליני שחוויתי ביולי 2018. (סיפור מרתק בפני עצמו)"

הגשת לאחרונה בקשה לקבל אישור לפתיחת "עוסק פטור" בתחום של מתן הרצאות, דוגמנות וייעוץ. איך זה מתקדם?
"חשוב לי להבהיר שיש לי תעודת עוסק מורשה, ובאופן תמוהה לא מאפשרים לי לפעול כעוסק וזאת בניגוד לדין, וכשהגשתי בקשה לעוסק פטור לצערי הם הציבו תנאים בעייתיים כחלק מההסכמה לקבלת העוסק פטור, אי לכך סירבתי להתקדם עם הבקשה כאמור, ובימים הקרובים תוגש תביעה מסודרת לבית המשפט המחוזי לביטול ההליך מחמת המרמה, כזכור, הוכנסתי להליך מפני שטענו שביצעתי מכר כפול ומכרתי את אותה הדירה פעמיים, דבר אשר התברר כשיקרי ואפילו הפרקליטות הודיעה לפני מס' חודשים שנבדק החשד למכר כפול ולא נמצא שבוצע מכר כפול !!! כלומר, הפרקליטות הודיעה שלא מכרתי דירה פעמיים! וזאת על אף, שבמשך שלוש שנים השחירו את שמי ועשו לי שמינג קשה בכל כלי התקשורת."

בכל הסירטונים שפרסמת ספרת על שחיתות במסודות הגדולים במדינה אולי תעשי לנו סדר פעם אחת ולתמיד מה קרה?
"הסרטונים בצרוף המצגת המפורטת הכוללת מסמכים שהעליתי לפייסבוק ולערוץ היוטיוב הם מוכיחים שחור על גבי לבן !! את הונאה ועוקץ שבוצע לי מהגדולים במדינה !! פשוטו כמשמעו שדדו אותי ופירקו את כל קבוצת החברות שבניתי בעשר אצבעותיי בעשר שנים, והציגו אותי כמי שביצעה הונאה שבעצם למעשה אני הייתי הקורבן בפרשה !! חשוב לי לציין, שמהרגע שנחשפתי להונאה באמצעות גיבויי המחשבים של החברה שהיו מוחזקים אצל איש סוד מטעמי, החלו להתעלל בי בהתעללות לא אנושית ואף אכזרית ביותר, כדוגמת, הרחקת ילדיי ממני, נסיונות אישפוז, שוטרים שתקפו אותי ואף פרצו לדירתי, זרקו אותי לרחוב במשך שלוש שנים שבהם ישנתי ברחובות ללא פרוטה."

הסרטון המיני שפרסמת בעבר עורר סערה. זה התרחש שהיית מאושפזת על תרופות לא? לא תתבעי את הבית חולים?
"הפיצו סרטון עירום מפוברק ומזוייף שנעשה באמצעות תוכנת פוטושופ המדמה אותי בצורה מינית, כלומר זאת בכלל לא אני בסרטון !!! הוגשה על כך תלונה במשטרת ישראל !!! עוד ועוד כבר באותו היום עם הפצת הסרטון המזויף הזה, דאגו להוציא הודעה לתקשורת שהתאבדתי וקפצתי מחלון ביתי ואף נמצאתי ערומה ללא רוח חיים. כמובן. לסיכום, עדיין לא נאמרה המילה האחרונה מבחינתי, אני יכולה להבטיח לכולם ברגע שהפרשה שלי תתפוצץ וכולם ייחשפו לאמת תיהייה רעידת אדמה במדינת ישראל"

צילומים: עופר וקנין ואבי כהן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן