אליאב בהלם: לדנית גרינברג יש חבר חדש?


דנה זרמון מנסה לשדך חבר חדש לגרושה הטרייה של אליאב

האם דנית גרינברג תצליח לשכוח כל כך מהר את הגרוש שלה? דנה זרמון ניסתה לאחרונה לשדך לה רופא, כן כן – רופא. "אני רוצה לשדך לדנית חבר שלי שהוא רווק נחשק אשר לומד רפואה בהונגריה. אני רוצה לשדך לדנית רופא כי אני חושבת שהם מאד יתאימו ורוצה לשדך ביניהם". תגובתה של דנית טרם התקבלה אבל תהיו בטוחים שיש לה בטח הרבה מאד אופציות על השולחן. העצב מהפרידה מאליאב לא ממש נראים על פניה.

בכלל, התקופה מאז הפרידה נראית יחסית בסדר לדנית שהספיקה מאז לטוס למזרח הרחוק. רק בסוף השבוע היא העלתה תמונות משגעות מהמזרח הרחוק, הכל כדי להוציא מחייה את אליאב ולהתחיל דרך חדשה. מהלך שבשגרה כנראה אצלה. כזכור, גרושתו של אליאב אוזן בילתה את הימים האחרונים בסין כאשר רק לפני שבוע היא חזרה לישראל, ארץ הקודש.  עושה רושם שעברו עליה שבועיים מרתקים במיוחד שכללו בילויים ועסקים במגוון מקומות יפים.

לאחר חודש של פרידה וניסיונות מסוימים להגיע לעמק השווה, השניים יתגרשו ברבנות באופן רשמי. כזכור, השניים הכירו בתוך בית האח הגדול, ביחסים שנפתחו דווקא בריב גדול. לאחר מכן, הם התקרבו דווקא מחוץ לבית והרחק מהמצלמות, אז הפכו לזוג באופן רשמי בצורה די מהירה. אז נראה שדנה זרמון כמו עוד חברות רבות ינסו לסדר לה חסר חדש בקרוב מאד כדי לשכוח מההלם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן