ליהיא גרינר ונעמה קסרי חוזרות לצבא


נעמה וליהיא הגיעו למחנה 80 – מה בדיוק הן עשו שם?

ליהיא גרינר שנמצאת כבר בהריון מתקדם וזוכת העבר של "הישרדות", נעמה קסרי, נצפו לבושות במדי צה"ל כאשר עליהן כל האמלח הנחוץ, מכומתות, סיכות ועד מדי ב'. אז מה בדיוק עשו השתיים הללו בין חיילות וחיילים אחרים? התשובה כאן: בתקופה האחרונה הן מצלמות יחדיו את הסדרה "אילוף הסוררת" בשביך אחת מספקיות תכני הטלויזיה בישראל. מה קורה שם? נעמה לוקחת תחת חסותה את ליהיא.

אבל האם ליהיא באמת זקוקה למישהי שתנהל אותה? בקונספט המדובר נעמה קסרי אמורה לנסות ולשדרג אותה לכוכבת איכותית כפי שתמיד חלמה. אז השתיים כבר ממש לא בגיל של הצבא אבל בין רוב המשימות שעברו נזקקה גרינר לעבור טירונות רצינית ביותר, כמובן ביחד עם נעמה, תומכת הלחימה שלה.

עבור השתיים זאת הייתה הזדמנות טובה להפגיז בסטורי על מצע סלפי. הן בילו בשטח, אכלו בחדר האוכל, התחברו לשורשים, ברחו מהרס"ר ועשו כיף חיים בצילומים. התוכנית "אילוף הסוררת" עתידה להיות בכיכובן של ליהיא ונעמה ותתעד את שתיהם ברחבי ישראל.  ליהיא גרינר תגיע שם לסדרת חינוך אצל נעמה קסרי. השתיים יצאו למסע משעשע ומצחיק בארץ, האם נעמה תצליח להחזיר את ליהיא למוטב אחרי כל השטויות שעשתה לאחרונה? נחכה ונראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן