ניקול ראידמן נפרדה מבן זוגה


אשת העסקים ניקול ראידמן ובן זוגה ב-11 השנים האחרונות, נפרדו

האוליגרך מיכאל צ'רנוי סיים את הקשר הארוך שלו עם ניקול ראידמן, אשת העסקים הצעירה ממנו בעשרות שנים. המהלך הזה די מפתיע לאור העובדה שרק לפני כשנה, ביום הולדתה ה-32, הוא הציע לה נישואין. זה לא ממש עזר כאמור מאחר וראידמן היא זו שהחליטה להיפרד ולסיים את הקשר. יחד עם זאת, מציינים המקורבים, כי השניים נמצאים בקשר חברי והיחסים ביניהם בסדר גמור.

כידוע, ניקול ראידמן פרצה לחיינו בדוקו הריאליטי "מעושרות" לפני יותר משמונה שנים. יש לה ולצ'רנוי בן ה67 שני ילדים: מישל בת ה-9 וריצ'רד ישראל בן 5. השניים ניהלו מערכת יחסים תקינה ונראה היה שהכל בסדר,אך מתחת לפני השטח הדברים היו מורכבים יותר כך מסתבר. מכת הפרידות בביצה הישראלית לא פסחה על שניהם ואחרי 11 שנים הם הפרידו כוחות. מענין מה יקרה עם הילדים כעת.

כזכור, לפני כשנה הציע לה צ'רנוי נישואים והם התארסו, אך כפי שנראה, זה כבר לא יצא לפועל. מקורבים לזוג שנפרד מדווחים גם כי השניים נשארו בקשר חברי, והפרידה נעשתה ברוח טובה. בינתיים ניקול מתגוררת בביתם שבהרצליה יחד עם הילדים. ראידמן וצ'רנוי סירבו להגיב לפרטים אבל לבטח הילדים שלהם ערים למצב. בגיל כל כך קטן זה לא יהיה פשוט להשאר בבית מיותם מאמא או אבא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן