אז הייתה בגידה? דנית גרינברג מחקה את אליאב מחייה


האקסית הסירה את כל התמונות שלה ושל אליאב מההאינסטגרם שלה

דנית גרינברג ואליאב אוזן היו אהובי הביצה וקיבלו הרבה מאוד סיקור חיובי. בחשבון האינסטגרם של שניהם ניתן היה למצוא הרבה מאוד תמונות שמחות כאשר השניים אפילו פתחו עסק משותף בתחום הקוסמטיקה אבל מאז הפרידה המתוקשרת הם במקום אחר לגמרי. דנית כזכור הסירה את שם המשפחה המשותף שלה ולאחרונה החליטה גם למחוק את כל התמונות המשותפות שלה עם בעלה לשעבר.

מדובר על הסרת תמונות רבות מהחשבון וזה כולל כמובן גם תמונות מהחופשות הגדולות שלהם, החגיגות עם המשפחות, ועוד תמונות שפיזרו אהבה לכל עבר. מה היא כן השאירה? רק פוסטים ממומנים שעשתה עם אליאב ביחד כבעל ואישה במסגרת התחייבותה לחברות שחתמו עימם קמפיין. הקשר בין השניים ממש לא תם באווירה חיובית וכנראה שלדנית יש הרבה זמן בסין אם היא מחקה תמונה אחר תמונה.

אחרי שצצו שמועות על בגידה פירסם אליאב פוסט באינסטגרם וטען: "לא בגדתי בדנית עם נופר מור". רק לפני חודשיים דנית ואליאב עברו לבית גדול יותר במטרה, אולי, להרחיב את המשפחה, אך אז היחסים עלו על שרטון לפני שנתקבלה ההחלטה וכעת, כאמור, כל אחד ילך לדרכו החדשה. מעניין יהיה לראות לאיזה כיוונים ילכו השניים, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. מה שבטוח זה שתמונות משותפות כבר לא תראו בפיד של הגברת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן