האם ליהיא גרינר עוברת התמוטטות עצבים?


השורדת פרסמה התנצלות ארוכה בעקבות הזימון לחקירה במשטרה

ליהיא גרינר עוברת התמוטטות עצבים? השורדת ממשיכה להעלות סטוריז בקצב מסחרר ועכשיו הגיעה תור ההתנצלות. כזכור, גרינר קיבלה דו"ח עם קנס בסך אלף שקלים לאחר שנתפסה עם הטלפון הנייד בידה בכביש 471. לאחר מכן היא פרסמה וידאו שבו תקפה את השוטר כאשר אמרה: "למה שוטרים במדינה הזאת דפוקים? למה? מאיפה הם מקבלים את ההכשרה שלהם? למה משעמם להם? למה הם בדיחה? המשטרה פה היא בדיחה, אני אף פעם לא ראיתי שוטר נורמלי, הם פשוט בדיחה. זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי, רושם לי עכשיו דו"ח".

גרינר ביקשה סליחה על הדברים שאמרה כאשר הסבירה שדיברה בלהט הרגע ומתביישת בהתנהגות שלה לכן בחרה למחוק את הסרטונים. בכל מקרה נראה שאת המשטרה זה לא מעניין והיא תצטרך לתת דין וחשבון מאחר והתנצלותה לא מספקת את משטרת ישראל. מקורבים לשורדת מרגישים שהיא מאבדת את זה ומנסים לשייך את המצב שלה להריון המתקדם ואולי אפילו להתמוטטות עצבים בגלל העליהום שנעשה עליה.

"‏תאמינו לי שכשאני רואה את זה – אני ‏נגעלת מעצמי. ‏אנשים עושים טעויות. ‏לא רצחתי אף אחד. אלה רק דיבורים וקללות מפגרות. סורי שוב. אני חושבת שזה בכלל לא מקצועי שאני שומעת על זימון לחקירה בלי שאקבל אותו. הציבור יודע על זה לפני. אני לא מבינה כמה עוד אפשר להתנצל? אמרתי סליחה בכל גוף תקשורת אפשרי. אני לא מסכימה עם ההתנהגות שלי, הגזמתי ועלו לי העצבים והתנצלתי על זה בתכנית בוקר, לילה ו-8 תוכניות רדיו. זה נראה לי הוגן. מה עוד הם רוצים ממני?".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן