המשטרה פתחה בחקירה נגד ליהיא גרינר


פרשת הדו"ח עדין בכותרת ובמשטרת ישראל הוחלט לפתוח בחקירה נגד השורדת

השוטר שרשם דו"ח לגרינר עקב שימוש בנייד בזמן נהיגה החליט גם להתלונן עליה בגין העלבת עובד ציבור. בשלב זה מתייעצים במשטרה על האספקטים המשפטיים של המקרה אך גורמים בכוחות השיטור סבורים שגרינר תוזמן לחקירה בתחנת פתח תקוה. כזכור, גרינר טענה להגנתה שהשתמשה בדיבורית אך ביקשה לאחר מכן סליחה:"אני מתנצלת בפני משטרת ישראל אם פגעתי, פשוט הייתי נסערת מהמקרה ולא הייתי מודעת לכך שאסור להחזיק את הנייד".

הדברים שאמרה גרינר נגד השוטר היו גזעניים במיוחד: "תימני קטן ושחור" היא קראה לו והוסיפה עוד מקבץ קללות עסיסיות כמו:"בן זונה, תראה, אנשים עוצרים, רואים אותי מקבלת דו"ח, זה פשוט לא ייאמן. אתה יכול לרשום יותר מהר? אתה איטי רצח. אלוהים. יש לאנשים חיים, לא כמוך. ס'אמק, אני גם בפקק וגם הוא לא יודע לכתוב". הדברים עוררו זעם בקרב הגולשים וגרינר מיד הסירה את הוידאו המדובר.

אחרי המקרה היא אמרה: "אני בטוחה שזה קורה ללא מעט אנשים מדי יום על הכביש, אבל אף אחד לא טורח לעשות מזה רעש. מספיק כבר עם כל ההתייפיפות נפש של כל המקלידים למיניהם. כל אחד משחק אותה כאילו שהוא אומר תודה לשוטר או לפקח שנותן להם דו"ח, שעשו עליי כזה עליהום.  אני מאוד מתחרטת על זה. ‏אחרי שהעליתי את הסרטון ישר הורדתי אותו, אבל הפיצו אותו מהר מדי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן