אילנית לוי חגגה יום הולדת עם בעלה


הכנרת קיבלה בסבר פני חמימות את הזוג אלירז ואילנית לרגל יום ההולדת שלה

ירח דבש? מסיבת יום הולדת! אילנית לוי חגגה עם בעלה יום הולדת כאשר השניים החליטו לעשות זאת בכינרת. בזמן שלא מעט זוגות בביצה המקומית המריאו בשבועות האחרונים לחופשה בסין הרחוקה וגם באירופה, אילנית לוי ואלירז שדה החליטו לעשות זאת באופן צנוע ולעשות דווקא עכשיו – חופשה בישראל. בזמן שחם לנו בבתים, אילנית ואלירז משתפים בתמונות וחוויות מהכינרת שנראת בשיאה אחרי החורף האחרון.

למרות שזו לא הפעם הראשונה של לוי בחופשה מהסוג הזה, נראה שהיא נהנית הרבה יותר מהצפוי. הזוג, שרק לפני תשעה חודשים התחתן, כבר חושב על היעד הבא שלו. אילנית לוי ואלירז שדה מתכננים חופשת רומנטית מעבר לים שתהיה בעצם ירח הדבש היוקרתי של הזוג. הם אמנם היו ברודוס לאחרונה , אבל זה היה עם הילדים. לפני כן הייתה את בעית התזמון מאחר ולשניים היה לו"ז צפוף במיוחד לאור העובדה שהם חתומים על חוזים בטלויזיה.

בכל אופן, סביר להניח שבקרוב זה יסתדר והשניים יסגרו את החופשה סופית. אין ספק שהיינו רוצים גם להיות חלק מהחופשה הזאת שלהם. שמועות על ריב מתוקשר? לא היה ולא נברא כך מסתבר. הריון? השאלה הזאת ממשיכה להטריד את העוקבים של אילנית ולנו רק נשאר להמשיך לעקוב אחרי הבטן הקטנה שאולי תבצבץ בקרוב מאד. בינתיים החיים בכינרת נראים מעולים. אוכל טוב, שמש, בריכה פרטית. מה רע?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן