"לא הייתי שורדת בלי הציפרלקס"


ליהיא גרינר מדברת על הכל: "אני מטופלת בכדורים כי יש לי חרדות"

כוכבת הישרדות ליהיא גרינר סיפרה על הקשיים שלה בחיים לצד הרגעים הטובים. תחילה היא דיברה על החרדות: "אני כבר שלוש־ארבע שנים מטופלת בכדורים כי יש לי חרדות. אני לוקחת דברים מאוד ללב והלב שלי רגיש ואני חייבת לטפל בזה. אני לא רוצה התקף לב, אני כל הזמן בבדיקות, כל דבר גורם לי לחרדות, ילדים שנשכחים ברכב, פיגועים, אני לא מפסיקה לדמיין ולחשוב על האנשים שעוברים התעללות ואני לוקחת קשה מאוד גם דברים שלא שלי. אני חרדתית ברמות. אני חרדה למוות שלי או של מישהו במשפחה שלי".

על התקופה בהישרדות אמרה: " הייתי באמת בתקופה קשה, תקופה כואבת ואז הישרדות באה לי בזמן הכי טוב. חייתי את העצב הגדול שלי, הייתי עם אמא שלי וראיתי את העצב הגדול שלה. מבחינתי זה היה מטורף ככה לקבל הזדמנות לברוח קצת. כולם פרגנו לי. אמא שלי באה להיות אצלנו בבית, בעלי פרגן לי. נכון שהיו לי ברייק דאונס על אחי אבל לא שידרו את זה כי זה היה משהו פרטי ואישי".

על היחס הקרוב לנעמה: " התחברנו בגלל ההומור העצמי ואנחנו ממש משלימות אחת את השנייה. יש לנו גם ילדים באותו גיל ואנחנו נשארנו חברות גם אחרי כי הבעלים מסתדרים ואנחנו מלא מלא זמן מבלים ביחד ומטיילות ביחד. על האי אנחנו היינו מחוברות לשמחה אבל היא כבר לא חברה טובה. אני מתה עליה אבל אני לא חושבת שאני יכולה להיות BFF ברמה של יום יום. היא כרגע מאוד נהנית מהתהילה ואני מפרגנת לה. לי ולנעמה קיסרי יש תכנית חדשה בהוט בידור. לא תכנית אירוח אלא דוקו ריאליטי ועכשיו אנחנו בונים את הפורמט כי אנחנו מצלמים באוגוסט. זו תכנית בה אנחנו נוסעות בכל רחבי הארץ, ממש למקומות הזויים שלא ידענו שהם קיימים, זה משהו בסגנון אנשים פשוטים של ניקול ריצ'י ופריס הילטון. זה יהיה מצחיק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן