יוגב שים לב: לבת אל יש חבר חדש


בתאל לוי לא חיכתה יותר מדי זמן מאז הפרידה והחלה לצאת עם גבר חדש

הזוגיות של בתאל ויוגב לא שרדה. זמן קצר אחרי שידור הפרק האחרון העלתה בת אל פוסט בו כתבה: "אנחנו לא ביחד ואני במקום טוב בחיי". עכשיו אנחנו מבינים שהמקום הטוב הזה כולל גם זוגיות מאושרת עם אסף חנגרי יזם נדל"ן ישראלי בן 36, שחי בארה"ב ואפריקה כבר 10 שנים. תמונות של השניים החלו לעלות ברשת בזה אחר זה והגולשים נותרו המומים מכך שהיא הצליחה להסתיר את זה במשך תקופה כה ארוכה מאחר והיא בזוגיות חדשה כבר זמן מה.

בת אל לוי ויוגב אלקיים, היו הזוג הכי מבטיח ב"חתונה ממבט ראשון", והם כזכור אף החליטו להישאר יחד בפרק ההחלטות הגורלי. בפרק ששודר בתאל רצתה להמשיך את הקשר ואפילו כתבה מכתב שתיאר את הרגשות שלה. "התחלנו את המסע הזה כשני זרים. בלי ידיעה לקראת מה פנינו מועדות אך כשני אנשים מאוד אמיצים ומשוגעים, נחושים בדעתנו שזה הדבר הנכון ביותר עבורנו בנקודת זמן זו בחיינו". בסופו של דבר למילים לא הייתה משמעות כי אחרי תקופה הם נפרדו.

ומה היה ליוגב לומר על המצב? "אני פחות שומע על פרטים כאלה. אני מאחל לה המון בהצלחה. הייתי בניו יורק. עשינו טיול גדול לניו יורק, מקסיקו וחזרנו למושב. כשהתחלנו להכיר יותר טוב אחד את השניה גילינו שיש דברים שלא הסתדרו. הגענו לנקודה שהבנו שזה לא זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן