עבריין מין ורוצח מורשע מתחתן עם ניקי מינאז'


הזמרת הולכת להתחתן עם העברין המורשע, קנת' פטי

ניקי מינאז' ידועה כמי שלא טורחת לדפוק חשבון לאף אחד, אבל העבר הבעייתי של בן הזוג שלה קנת פטי, שהורשע בניסיון אונס כשהיה נער, בילה שבע שנים בכלא באשמת הריגה, ורק לפני שנה שלושה חודשים נעצר שוב, הולך להיות בעלה. "אתם לא תנהלו לי את החיים" אמרה מינאז אבל גם מעריציה האדוקים ביותר הופתעו למשמע ההודעה המרעישה שלה על כך שהיא הולכת להתחתן עימו.

"הנפקנו רישיון נישואים. אני מאמינה שמצאתי את מה ששאפתי אליו, וזה פשוט אושר. היה כל כך קשה להגיע למקום השמח הזה. עכשיו כשמצאתי אותו, אני לא רוצה יותר להתפשר עבור אף אחד ושום דבר". שיתפה את המאזינים של ברדיו. כזכור, בקושי יממה עברה מהרגע שבו ניקי מינאז' העלתה לאינסטוש את התמונה הראשונה עם בעלה לעתיד ועד שהאינטרנט כבר עלה על כל ההיסטוריה המלוכלכת שלו.

הבחור הזה נשפט ל-54 חודשי מאסר, ובשנת 2006 נעצר וחזר לכלא לשבע שנים, הפעם באשמת הריגה, אחרי שירה למוות באדם בשם למונט רובינסון. פטי השתחרר בשנת 2013, והחל לעבוד בתעשיית המוזיקה. רק לפני שנה שלושה חודשים הוא נעצר שוב, הפעם באשמת נהיגה עם רישיון פג תוקף.אין ספק שמדובר בטיפוס מפוקפק משהו, כאשר כבר ב-1994 הורשע קנת פטי, בניסיון אונס של נערה באיומי סכין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן