דניאל גרינברג: "כיף לראות חתן וכלה, אני אהיה מתחת לחופה"


בת זוגו של אייל גולן חזרה מחופשה עם הזמר והוריה ודיברה על האפשרות שימסדו את הקשר: "כל דבר בזמנו"

השבועות האחרונים הם עמוסים מאוד עבור אייל גולן. הזמר ובת זוגו, דניאל גרינברג טיילו במספר מוקדים בארץ ובאירופה, ובתוך כך, לו"ז הקיץ העמוס שלו מתבהר, כולל הופעה בחתונה של הדוגמנית בר זומר. בתוך כך, גולן הסתכסך לאחרונה עם שותפו העסקי בני פרץ, בריב שהסתיים בסולחה בתיווכה של אשת התקשורת, אופירה אסייג.

השבוע, חזרו גולן ודניאל מנופש של מספר ימים בקפריסין, שכלל גם את הוריה של הדוגמנית, מה שהעלה את השאלה: מתי יציע גולן לגרינברג נישואין? גרינברג הגיעה אתמול להשקת הקליניקה החדשה של אירנה סנדלר והתייחסה לנושא החם והרגישה: "טסנו לחתונה של חבר של אייל, היה ממש כיף. אני הרבה בחתונות, זה תמיד כיף לראות חתן וכלה. יום יבוא וגם אני אהיה תחת החופה, אבל כל דבר בזמן שלו".

גולן כזכור, היה נשוי בעבר לדוגמנית אילנית לוי ולו שלושה ילדים, אך הוא אינו פסל על הסף בראיונות בעבר את האפשרות להתחתן עם גרינברג הצעירה ממנו בכ-20 שנים. נושא החתונה והילד הנוסף, אם יהיה כזה, הוא נושא שמרתק את הברנז'ה, לאור העובדה שגולן מבוגר משמעותית מבת זוגו, לה אין ילדים ולא נישואי עבר. אגב, אל האירוע המתוקשר, שהתמקד בנושא של אנטי אייג'ינג, הגיעו מספר סלבים וידוענים, כולל מרינה קבישר, סנדרה רינגלר, אירה דולפין וקסניה טרנטול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן