"אני לא מצפה שאייל יאהב אותי יותר מילדיו"


דניאל גרינברג עונה לכל מי שמפקפק במערכת היחסים שלה ושל אייל גולן

דניאל גרינברג יורה בראיון ללא מעצורים כאשר לאחרונה היא הודיעה לבן זוגה בחצי שנה האחרונה, אייל גולן, שלא צריך עוזרת, ושמי שמכין את ארוחת הערב ומקריא סיפור ליאן הקטן מעתה ואילך זה אבא. עושה רושם שהגברת של הזמיר הלאומי תפסה פיקוד על הנעשה בבית של השניים ונראה שהאור והאושר חזרו לאייל גולן מאז הוא נכנס לקשר רציני עם יוצאת האח הגדול.

בראיון היא סיפרה:"עכשיו התחלנו גם ליינים חדשים שכל הילדים ישנים ביחד בבית בשישי-שבת. זה משהו שאני יזמתי. אין בייביסיטר באופן קבוע ששומרת על יאן, וזה מאוד כיף. כולם עם כולם ויש להם זמן איכות יחד כאחים. חשוב לי לאחד אותם, והכי כיף להם. כשאני רואה את הניצוץ בעיניים של אייל כשכל הילדים בבית, זה עושה לי את זה". בהחלט כיוון חדשני.

עוד הוסיפה: "זמן האיכות שלי ושל אייל הוא אף פעם לא על חשבונם של הילדים. אני לא מצפה שהוא יאהב אותי יותר מהם. זה קודם כל הם ואחר כך אני. ואין לי בעיה שבשישי אני ישנה במיטה עם אלין ויאן ישן עם ליאם, וכולם עם כולם, זה כיף. אם הייתי רואה שהם לא בראש מעייניו, זה לא היה נראה לי. יש באייל משהו שמזכיר לי את אבא שלי". סיכמה גרינברג שנראתה מאושרת מהתפתחות הקשר שלה עם אייל.

צילום: אלכס ליפקין

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן