תמונות ראשונות של אנה ארונוב ואייל אחרי החתונה


צפו בזוג שהתחתן בחשאי חוזר הביתה לראשונה מאז נישא

אחרי שעשו את כל הדרך חזרה הביתה לתל אביב בסיום הטקס בו החליפו טבעות בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים, בשעת לילה מאוחרת נצפו אנה ארונוב ואיל אלגבי בכניסה לביתם בקבלת פנים שהם לא ממש בנו עליה. הזוג מאוד הופתע לראות את הצלמים במקום ,ביחוד לאור העובדה שהם נראו עייפים ומותשים מהיום שעבר עליהם.

על פי מקורבים, השניים החליטו שלא ללכת כמיטב המסורת המתוקשרת בכל הנוגע לחתונות, והגיעו למושב בצפון שם נישאו זה לזאת בסתר, בלי מאות מוזמנים, בלי צלמים ובלי ההילה היוקרתית שמלווה אירועים מסוג זה. אבל בכל זאת כל הרגע המרגש תועד עבור סרט דוקו שצפוי לעלות בהמשך.

כזכור, הצמד הכירו במסגרת תכנית שידוכים, ועם סיום התכנית וכעבור מספר חודשי זוגיות בלבד הם התארסו זה לזו בינואר האחרון, במהלך חגיגות יום הולדתה במלון בירושלים. מהזוג נמסר: "אנה ארונוב ואייל אלגבי ערכו הערב טקס מצומצם בצפון לציון הזוגיות שלהם. את הרגע המרגש תוכלו לראות בסרט שתיעד את כל התהליך וישודר בקשת 12 בקרוב".‎ אנה ארונוב הוסיפה: "הייתה לי שנה הכי קסומה בעולם. מגיע להם לדעת שהם היו חלק ממסע שימשך הרבה מאוד זמן. אמן לעוד עשרות שנים ביחד, של אהבה, חברות ושמחה. שנה זה מעט יחסית למה שמצפה לנו והרבה למה שיכולתי לדמיין לפני שנה"..

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן