אילנית ואלירז בחופשה עם הילדים


הפעם הזוג המלכותי בחר לטוס לאי רודוס שביוון כדי להעביר את חג השבועות תחת השמש החמימה

בזמן שלא מעט זוגות בביצה המקומית המריאו בשבועות האחרונים לחופשה מחממת בתאילנד הרחוקה וגם באירופה, אילנית לוי ואלירז שדה החליטו לעשות זאת גם כן וטסו לחופשת קיץ שמחה במיוחד, יחד עם הילדים של אילנית ואייל גולן. בזמן שחם לנו בארץ, אילנית ואלירז משתפים בתמונות וחוויות מהאי רודוס היווני בו הם נמצאים. למרות שזו לא הפעם הראשונה של לוי בחופשה מהסוג הזה, נראה שהיא נהנית הרבה יותר מהצפוי.

כזכור, לפני שבעה חודשים עמדו אלירז ואילנית תחת חופה ונשבעו אמונים זה לזו. השניים התחתנו לאחר שמונה שנות זוגיות ובזמן שאילנית עסוקה בלא מעט פרויקטים ובהגשת התכנית "גלית ואילנית" בימי שישי בקשת 12, השניים המריאו כבר בחורף יחד עם אלין וליאם גולן, ילדיה של לוי, לאחד מחבלי צרפת לחופשת סקי.

אין ספק שהיינו רוצים גם להיות חלק מהחופשה הזאת שלהם, בכל מקרה, נראה שהזוגיות ביניהם פורחת ובין הבריכה לחופים המוזהבים יש להם הרבה רגעים מאושרים, עם הילדים וגם לבד. שמועות על ריב מתוקשר? לא היה ולא נברא כך מסתבר. הריון? השאלה הזאת ממשיכה להטריד את העוקבים של אילנית ולנו רק נשאר להמשיך לעקוב אחרי הבטן הקטנה שאולי תבצבץ בקרוב מאד. אלירז כבר מוכן לילד ראשון – זה מה שבטוח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן