אביבית בר זוהר תובעת את רמי ורד


הכוכבת דורשת מאות אלפי שקלים בגין לשון הרע – האם תזכה בתביעה?

הסטנדאפיסט והשחקן רמי ורד צייץ נגד אביבית בר זהר בטוויטר לפני כחודש. הוא כתב נגדה דברים קשים על שהביעה תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הבחירות האחרונות וכתב ביןה יתר: "היא נראית כמו הפומפה שאני פותח איתה סתימות בכיור. הגיוני שיוצא לה ביבי מהפה. בא לי לזרוק את אביבית בר זוהר לשמשה ולראות אם היא תידבק".

בר זוהר לא אהבה לקרוא את הדברים ומאיומים עברה למעשים. היא שלה לורד תביעת לשון הרע ופגיעה בשמה הטוב בסך של 146,000 שקל ובכך היא באה לצמצם את השיימינג ברשתות החברתיות. רק לא מזמן היא איימה לתבוע את כל מי שמעז לפגוע. כזכור בכתנית של אייל ברקוביץ ואופירה אסייג  היא זכתה למתקפה משפילה אך הגיבה עם סטורי נגד ברקוביץ ואיימה בתביעת דיבה.

עו״ד בנימין מלכא המייצג את בר זוהר מסר: ״שוב הרשת החברתית משמשת ככלי לפרסום לשון הרע, תוך כוונת מכוון לבזות ולהשפיל, הא ותו לא. כל טענה, אם תיטען, לעניין ׳הבעת דיעה׳, כביכול, הרי שזו תהיה טענה סתמית שכן, ברור לכל בר דעת למה התכוון מר גבע ומדוע בחר לפרסם את זה הפרסום. אני מאמין כי בית המשפט ישוכנע כי הצדק עם אביבית, כי הפרסום הנו פרסום לשון הרע כהגדרתו בחוק ולכן, ייפסקו פיצוי כספי״. מטעמו של רמי ורד, גיל אוליאמפרל מסברס נמסר: "תביעה לא רצינית ואפילו מגוחכת אבל בשביל זה מסיימים כמויות של עורכי דין לימודים מי אם לא אנחנו נספק עבודה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן