חן טל מדברת על הדיכאון שחוותה


צפו: חן טל נחשפת ומדברת על הכל בראיון מיוחד: " לא היה לי טייטל שמצדיק את היותי מפורסמת"

אחת הבחורות שהתפרסמו בזכות הרשתות החברתיות זאת חן טל. לפני מספר שנים היא הייתה אחת מאושיות הרשת והשמות המדוברים והמסוקרים ביותר, הכל בגלל פרובוקציות למיניהן ובעיקר תמונות שלא משאירות הרבה מקום לדימיון. חלפו כמה שנים והיום היא כבר נשואה ואמא לאילור בן השנתיים. אז מה בדיוק הכניס אותה לדיכאון?

האינסטגרם שלה נראה אחרת לחלוטין מאז שהיא ילדה את בנה הבכור. טל נחשפת באומץ ומדברת על הדכאון אחרי לידה שחוותה: "הרגשתי שאני פשוט לא אוהבת אותו ושעשיתי טעות, רציתי לחזור אחורה בזמן. מה אני צריכה את הדבר הזה שהורס לי את כל הבית והורס לי את הזוגיות? בחצי שנה ראשונה לא קילחתי אותו, מצטלמת איתו לתמונה, מעלה לאינסטגרם וכותבת 'חיים שלי, עולם שלי, נסיך שלי', ואני רחוקה שנות אור מלהרגיש את הדברים האלה".

למרות הרגעים הקשים היא לא נשברה והוסיפה: "אני זוכרת שיום אחד התכתבתי עם שכנה שלי שרשמה לי- 'שתדעי שאם את לא אוהבת אותו זה בסדר'. והתחלתי לבכות. לא היה לי טייטל שמצדיק את היותי מפורסמת וזה מה שעיצבן את האנשים. תפסו אותי כמישהי שמצטלמת בצורה זולה והיא כלום ושום דבר. לבר יש תמונות בעירום, לאסתי יש תמונות בעירום, למורן אטיאס יש תמונות בעירום, וזה בסדר, אין לי בעיה על זה. אבל למה להן אומרים 'איזו תמונה יפה' ועושים לייק, ואותי אתם מקללים ורושמים תגובות קשות"?

חן טל על הדיכאון שחוותה אחרי לידת בנה

"הרגשתי שאני פשוט לא אוהבת אותו… ממש הרגשתי שעשיתי טעות… חצי שנה ראשונה לא קילחתי אותו". אושיית האינסטגרם חן טל, מחלוצות הרשת החברתית, על הדיכאון הקשה שחוותה לאחר לידת בנה.ראשון אחרי "חתונה ממבט ראשון" קשת 12Hen TalRotem Izak

Posted by ‎אנשים‎ on Wednesday, 29 May 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן