רוסלנה רודינה ואופירה אסייג "מבלות" ביחד


האקסית של אייל גולן והחברה הטובה נפגשו במקרה באירוע נוצץ – איך זה נגמר?

האקסית המדוברת של אייל גולן הגיעה לאירוע נוצץ ופגשה שם את מנ חת הרדיו שלא עוצרת לרגע, אופירה אסייג. אף אחד לא חשב שהאירוע הזה יחולל המולה, וכל זאת מבלי שגולן בכלל נמצא בסביבה. רצה הגורל ושתיים מהנשים המרכזיות בחייו הגיעו לאירוע, אבל חשוב לציין שכל אחת בנפרד. הן כמובן התחמקו ממפגש זו עם זו.

לפני תקופה לא ארוכה במיוחד אותה רוסלנה פתחה את הפה שלה על אופירה אסייג, שהיא כאמור מקורבת לזמל הלאומי. מאז אותו סיפור דרמטי לא נרשם אף מפגש ובטח שלא שיחה בין השתיים. היום כאשר הן הגיעו לאירוע האופנה אליו זומנו הן כאמור תפסו מרחק האחת מהשנייה, כל פעם כשמישהי אחת הייתה בפנים אז השניה מיהרה לצאת מהמתחם.

אירוע השקת הנעליים של "FILA Disruptor" בחנות של רשת האופנה FACTORY 54 בקניון האופנה בתל אביב – כלל גם את הפרזנטורית של מותג הספורט, הלא היא נטלי דדון. מי עוד הגיעה? גלית גוטמן , שי לי שינדלר ג'ני צ'רוואני. אגב, אופירה לא התרגשה מרוסלנה ונצפתה כאשר היא משוחחת עם משי קליינשטיין, שירן סנדל, עמית פרקש ודורון מדלי. איפה רוסלנה? היא הייתה צמודה לרומי פרנקל, מלי לוי ואלינה לוי. מענין מה יקרה בפעם הבאה שהן יגיעו לאירוע השקה ביחד?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן